book-opening

Romanian translation: uşă cu deschidere largă

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:book-opening door
Romanian translation:uşă cu deschidere largă
Entered by: Rózsa Parajdi

15:58 Jan 16, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / home appliances
English term or phrase: book-opening
Its full-size, book-opening door reveals a large cavity with 5 cooking levels, a new airflow distribution system...

intuiesc eu despre ce e vorba dar nu stiu care e formularea consacrata in romana

multumesc
Vera Costea
Canada
uşă cu deschidere largă
Explanation:
"Book-keeping door" e o uşă care se deschide 180 grade, ca o carte.
http://www.productreview.com.au/showitem.php?item_id=59286
http://www.ivc.ro/primus/dam_9.htm
Selected response from:

Rózsa Parajdi
Grading comment
Mulțumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3uşă cu deschidere largă
Rózsa Parajdi
5usa deschizandu-se spre partile laterale (doua usi)
MMUK (X)
4 +1deschidere mare a usii
Cristina Balmus
4ușă rabatabilă
Sasori
4uşă cu deschidere laterală
Katalin-Kinga Borsos
3 -1usa plianta
cezara lucas


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
usa deschizandu-se spre partile laterale (doua usi)


Explanation:
Succes!
Cu stima!
Mirela

MMUK (X)
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
usa plianta


Explanation:
usa plianta

(nu neaparat armonica, dar plianta)
http://www.marisor.bizoo.ro/vanzare/cat/1362/Usi Pliante (ar...

cezara lucas
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Rózsa Parajdi: uşă pliantă pe un cuptor???
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ușă rabatabilă


Explanation:
http://www.bosch-electrocasnice.ro/?5=HBC26D550

vezi detalii tehnice: ”deschidere ușă: rabatabilă”


Sasori
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uşă cu deschidere laterală


Explanation:
Cărţile se deschid lateral, deci " door book-opening" trebuie să fie o uşă care se deschide lateral

Katalin-Kinga Borsos
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
deschidere mare a usii


Explanation:
Book opening door - Inclined drum
Loading and unloading has never been so easy:
Aqualtis makes your posture while loading and unloading
natural and comfortable, thanks to the door ***which opens
completely like a book***; to the drum access porthole with
a 35cm diameter and the drum with an inclination of
8 degrees. Extraordinary ease of access adding to
better visibility.
http://www.aristonchannel.com/ariston/_pdf/nz_NZ/cat_washing...
La linkul de mai sus aveti si imaginea unei astfel de usi (a unei masini de spalat).

Sugestia mea: deschidere mare a usii

***Deschidere mare a uşii*** şi cuvă iluminată
Maşinile noastre de spălat au diametrul uşii de 33 cm şi se deschid la un unghi de 183 ° pentru ca încărcarea unor rufe mai grele cum ar fi păturile sau aşternuturile să fie mai uşoară. Modelele de top Gorenje se deschid electronic – apăsaţi un buton pentru deschiderea uşii. De îndată ce se deschide uşa, interiorul cuvei este iluminat pentru ca dvs. să vedeţi mai bine.
http://www.gorenje.ro/4567



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-01-16 19:16:20 GMT)
--------------------------------------------------

Asa cum indica si explicatia citata de pe http://www.aristonchannel.com/ariston/_pdf/nz_NZ/cat_washing... ideea este ca deschiderea usii este mare (se deschide complet ca o carte) pentru a face mai usoara incarcarea masinii.

Cristina Balmus
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
16 hrs
  -> Multumesc!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
uşă cu deschidere largă


Explanation:
"Book-keeping door" e o uşă care se deschide 180 grade, ca o carte.
http://www.productreview.com.au/showitem.php?item_id=59286
http://www.ivc.ro/primus/dam_9.htm


Example sentence(s):
  • Characterised by its extra large opening, which opens to the inclined drum, with a wider diameter and higher placement than a standard washing machine making loading & unloading a much easier task.Book opening door - Extra large loading porthole - Incline
  • Usa larga: deschidere larga a usii (51 cm). Usa se deschide 180 grade, pemtru a facilita incarcarea si descarcarea. Usa poate fi deschisa atat din dreapta cat si din stanga;
Rózsa Parajdi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cezara lucas: cel mai inteligent raspuns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 hrs

agree  RODICA CIOBANU
12 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day 21 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search