overdoor shoe organizer

Romanian translation: suport pentru pantofi montat pe uşă

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:overdoor shoe organizer
Romanian translation:suport pentru pantofi montat pe uşă
Entered by: Iosif JUHASZ

13:14 Nov 19, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Furniture / Household Appliances / household products
English term or phrase: overdoor shoe organizer
e un fel de suport papuci care poate fi agatat de usa..exista vreun termen consacrat ..multumesc!
Cristina Bolohan
Romania
suport pentru pantofi montat pe uşă
Explanation:
.
Selected response from:

Iosif JUHASZ
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5suport pentru pantofi montat pe uşă
Iosif JUHASZ
3 +3suport vertical de pantofi de pus pe uşă
Kathleen79
4 -1dulap organizator de peste usa
Ilona Roberts
Summary of reference entries provided
ioana gabriela sandu (X)

Discussion entries: 7





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
dulap organizator de peste usa


Explanation:
am gasit denumirea asta... uite exemple

http://ro.sourcingmap.com/pocket-hanging-shoe-closet-organiz...

http://ro.sourcingmap.com/other-appliance-c-1150_1334.html

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2008-11-19 13:34:18 GMT)
--------------------------------------------------

in fine... poate ca nu, trebuie sa inventezi tu ceva :)

Ilona Roberts
Norway
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Luminita Fundatureanu: nu e dulap si nu e "peste" usa
1 hr
  -> da, parca am discutat mai sus cu persoana care a intrebat :) mersi pentru clarificari

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
suport vertical de pantofi de pus pe uşă


Explanation:
:) What do you think..?! :)

Kathleen79
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ioana gabriela sandu (X)
50 mins
  -> Multumesc frumos Ioana! :)

agree  Anca Nitu: http://www.amazon.com/Clear-Over-Door-Shoe-Organizer/dp/B000... " de montat pe usa"
5 hrs
  -> Exact, e mai corect asa si suna mai bine, multumesc!

agree  RODICA CIOBANU: de acord cu Anca
21 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
suport pentru pantofi montat pe uşă


Explanation:
.

Iosif JUHASZ
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: multumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luminita Fundatureanu: Corect. Plus formularea mi se pare simpla si eleganta.
18 mins
  -> Mulţumesc Luminiţa!

agree  Maria Diaconu
42 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cristina Butas
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
20 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  cezara lucas
9 days
  -> Mulţumesc!




Reference comments


1 hr
Reference

Reference information:
http://www.dmail.ro/prodotto.php?cod=146959-116&PHPSESSID=0f...

ioana gabriela sandu (X)
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search