drive socket

Romanian translation: soclul dispozitivului de acţionare/antrenare

08:45 May 2, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / blenders
English term or phrase: drive socket
"drive socket"

Context: instructiuni de intretinere a componentelor unui mixer.

Multumesc pentru eventualele sugestii.
C.K. B. (X)
Romanian translation:soclul dispozitivului de acţionare/antrenare
Explanation:
Era bine dacă furnizai puţin context.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-05-02 10:22:35 GMT)
--------------------------------------------------

Înseamnă că este acel soclu sau doză/montură unde se racordează elementul/elementele mobil(e) sau braţul/braţele mixerului.
Selected response from:

Florin Ioan Ular
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5soclul dispozitivului de acţionare/antrenare
Florin Ioan Ular
5priză de antrenare
Cristian Nicolaescu
4dispozitiv/buton/contact de acţionare
Simona Hagiu


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dispozitiv/buton/contact de acţionare


Explanation:
una din astea...ma gandesc

Simona Hagiu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: :)


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
soclul dispozitivului de acţionare/antrenare


Explanation:
Era bine dacă furnizai puţin context.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-05-02 10:22:35 GMT)
--------------------------------------------------

Înseamnă că este acel soclu sau doză/montură unde se racordează elementul/elementele mobil(e) sau braţul/braţele mixerului.

Florin Ioan Ular
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: (din pacate nu era nici un context, si termenul nu apare decat o singura data in fraza "clean the drive socket"...)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Silea
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Violeta Roman
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Antonia Toth
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Ioana Costache
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Áron Török
2 hrs
  -> Mulţumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search