Quick manual

Romanian translation: ghid rapid

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Quick manual
Romanian translation:ghid rapid
Entered by: Cristian Brinza

10:53 Dec 20, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
English term or phrase: Quick manual
Încerc să găsesc o formulă elegantă şi concisă la această expresie, dar acest "quick" îmi dă bătaie de cap. Poate voi sunteţi mai inspiraţi.
Mulţumesc pentru orice sugestie.
Cristian Brinza
Romania
ghid rapid
Explanation:
Eu aşa i-aş spune, nu manual. Un manual este de regulă mai amplu, mai "stufos". Am găsit şi nenumărate link-uri cu ghid rapid. Iată trei dintre ele:

[PDF] Serverul de Mail AXIGENFormat de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
Ghid rapid de instalare şi configurare. Versiunea produsului: 1.1.0 ... Scopul acestui document este acela de a vă furniza un ghid rapid pentru instalarea ...
www.uniques.ro/axigen/files/Ghid de instalare_AXIGEN.pdf - Pagini similare

Beltronics Vector 945Vector 945 se livreaza complet echipat, cu un manual complet al utilizatorului cu ghid rapid de utilizare, suport cu ventuze pentru montare pe parbriz si ...
www.comenzi-auto.ro/produse/2402/Beltronics_Vector_945 - 48k - În Cache - Pagini similare

[PDF] Scanerul DocuMate 250Format de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
urmând paşii descrişi în acest Ghid Rapid de Instalare. ... Manual de Utilizare, Ghid Rapid de. Instalare, Ghid pentru suport tehnic. Cablu de alimentare ...
www.xeroxscanners.com/uk/downloads/manuals/DM250_RO_manual.... - Pagini similare
Selected response from:

Andrei A.Albu
Romania
Grading comment
Mulţumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ghid rapid
Andrei A.Albu
5ghid practic
Alice Crisan
2Manual de instalare rapidă ... sau
Elvira Stoianov


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
quick manual
ghid rapid


Explanation:
Eu aşa i-aş spune, nu manual. Un manual este de regulă mai amplu, mai "stufos". Am găsit şi nenumărate link-uri cu ghid rapid. Iată trei dintre ele:

[PDF] Serverul de Mail AXIGENFormat de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
Ghid rapid de instalare şi configurare. Versiunea produsului: 1.1.0 ... Scopul acestui document este acela de a vă furniza un ghid rapid pentru instalarea ...
www.uniques.ro/axigen/files/Ghid de instalare_AXIGEN.pdf - Pagini similare

Beltronics Vector 945Vector 945 se livreaza complet echipat, cu un manual complet al utilizatorului cu ghid rapid de utilizare, suport cu ventuze pentru montare pe parbriz si ...
www.comenzi-auto.ro/produse/2402/Beltronics_Vector_945 - 48k - În Cache - Pagini similare

[PDF] Scanerul DocuMate 250Format de fişier: PDF/Adobe Acrobat - Versiunea HTML
urmând paşii descrişi în acest Ghid Rapid de Instalare. ... Manual de Utilizare, Ghid Rapid de. Instalare, Ghid pentru suport tehnic. Cablu de alimentare ...
www.xeroxscanners.com/uk/downloads/manuals/DM250_RO_manual.... - Pagini similare

Andrei A.Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
32 mins
  -> Mulţumesc

agree  Tudor Soiman
53 mins
  -> Mulţumesc

agree  Elvira Tatucu: Păi da!
1 hr
  -> Mulţumesc

agree  Maria Diaconu: aşa îi spun şi eu
1 hr
  -> Mulţumesc

18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
quick manual
Manual de instalare rapidă ... sau


Explanation:
instrucţiuni pe scurt

poate îţi vine vreo idee pe baza ăstora

Elvira Stoianov
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
quick manual
ghid practic


Explanation:
un rezumat al unui manual pentru utilizare rapida,cum ar veni un dictionar de buzunar

Alice Crisan
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search