bean bag

Romanian translation: fotolii Beanbag

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bean bag
Romanian translation:fotolii Beanbag
Entered by: Dan Marasescu

12:49 Dec 9, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
English term or phrase: bean bag
http://meditationgeneration.com/Images/Child-Big-Bean-bag.jp...
Dan Marasescu
Romania
fotolii Beanbag (contin granule PVC)
Explanation:
Bean bag
A bean bag is a bag containing dried beans or PVC pellets, with various applications.

Source: Wikipedia, the free encyclopedia © 2001-2005 Wikipedia contributors (Disclaimer)
This article is licensed under the GNU Free Documentation License.
View this article at Wikipedia.org - Edit this article at Wikipedia.org - Donate to the Wikimedia Foundation


http://firma.paginialbastre.ro/helmark-srl-18985.html
" Despre noi.

Producem fotolii BEANBAG din inlocuitori de piele pe diferite marimi si culori. " Dupa cum se vede din acest exemplu, s-a preferat traducerea prin preluarea termenului din limba engleza asa cum este, deoarece evident acest produs nu este umplut cu puf . In concluzie, se poate opta si pentru explicitare. Daca doresti intre paranteze poti descrie ce contine.


http://oportunitate.paginialbastre.ro/index.php?opID=981

"Cautam distribuitori pentru fotolii BEANBAG de diferite marimi si culori .
pentru detalii si foto contactati profilul firmei HELMARK"



Selected response from:

Dagmar Lacatus
Grading comment
Mulţumesc. Deşi nu cred că sunt umplute cu granule sau boabe de fasole, ca dispozitivele medicale cu acelaşi nume.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3fotoliu puf
Marcella Magda
5fotolii Beanbag (contin granule PVC)
Dagmar Lacatus
4fotoliu (în formă de) pară
Andrei A.Albu


Discussion entries: 4





  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fotoliu (în formă de) pară


Explanation:
Scuze, nu văzusem contextul furniture

Apare in GDT: "fauteuil poire"

Andrei A.Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
fotoliu puf


Explanation:
Baby Expo ::
Bucuresti, Sector 4 Fax : 021-311.24.63 Mobil : 0722.53.97.57 E-mail : danielazlataru@yahoo.com. * Thermoperne cu samburi de cirese. * Fotolii puf.
www.babyexpo.ro/index.php?op=fisa_ expozant&id_expozant=109 - 12k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

[DOC] BIFE-TIMB 2005
File Format: Microsoft Word - View as HTML
Producator fotolii puf si tabureti. - Beanbags & footstools manufacturer. Pavilion 1, nivel 0.00, stand 03. R.BECK MASCHINENBAU. Im Grund, 23 ...
www.bife.ro/upload/BIFE-TIMB2005.doc - Similar pages

Marcella Magda
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Fotoliul puf nu are "spătar". Am şi "puff" separat.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Arabella K-: http://www.treiursuleti.ro/fotolii-copii/
1 hr
  -> Multumesc, Sabah

agree  Bogdan Burghelea
17 hrs
  -> Multumesc, Bogdan

neutral  Dagmar Lacatus: fotoliul din aceasta referinta contine poliester, iar cel din imaginea data contine "beans" adica mici granule din plastic.
1 day 5 hrs
  -> Multumesc, Dagmar, dar "fotoliu puf", dupa parerea mea, nu inseamna ca e umplut cu puf, ci pur si simplu ca te simti in el ca-n puf :)

agree  Cristina Chaplin
2 days 21 hrs
  -> Mulţumesc, Awana

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
fotolii Beanbag (contin granule PVC)


Explanation:
Bean bag
A bean bag is a bag containing dried beans or PVC pellets, with various applications.

Source: Wikipedia, the free encyclopedia © 2001-2005 Wikipedia contributors (Disclaimer)
This article is licensed under the GNU Free Documentation License.
View this article at Wikipedia.org - Edit this article at Wikipedia.org - Donate to the Wikimedia Foundation


http://firma.paginialbastre.ro/helmark-srl-18985.html
" Despre noi.

Producem fotolii BEANBAG din inlocuitori de piele pe diferite marimi si culori. " Dupa cum se vede din acest exemplu, s-a preferat traducerea prin preluarea termenului din limba engleza asa cum este, deoarece evident acest produs nu este umplut cu puf . In concluzie, se poate opta si pentru explicitare. Daca doresti intre paranteze poti descrie ce contine.


http://oportunitate.paginialbastre.ro/index.php?opID=981

"Cautam distribuitori pentru fotolii BEANBAG de diferite marimi si culori .
pentru detalii si foto contactati profilul firmei HELMARK"






    Reference: http://www.reference.com/browse/wiki/Bean_bag
Dagmar Lacatus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc. Deşi nu cred că sunt umplute cu granule sau boabe de fasole, ca dispozitivele medicale cu acelaşi nume.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search