purpose code

Romanian translation: codul scopului

06:11 Aug 28, 2019
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Claims
English term or phrase: purpose code
'Add a purpose code to withdraw funds from your account X to your local bank account.'
'Your purpose code should accurately describe payments to your business.'
Există vreun termen consacrat pt purpose code?
Oana Precup
Romania
Romanian translation:codul scopului
Explanation:
Codul activității contabile de alocare a plății la categoria respectivă, cu incidență asupra structurii contabile a companiei, impozite, etc. Unica alternativă mi se pare "cod obiect", dar expresia e probabil ambiguă.
Selected response from:

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cod obiectiv
Laura Murphy
3codul scopului
Sandra & Kenneth Grossman
3cod de descriere
Vladimir Godoroja


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cod de descriere


Explanation:
De regulă se înscrie în motivul/scopul plății.

Vladimir Godoroja
Moldova
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian
Notes to answerer
Asker:


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
codul scopului


Explanation:
Codul activității contabile de alocare a plății la categoria respectivă, cu incidență asupra structurii contabile a companiei, impozite, etc. Unica alternativă mi se pare "cod obiect", dar expresia e probabil ambiguă.

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 71
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cod obiectiv


Explanation:
"Obiectiv" e un termen destul de vag pentru a descrie orice posibila seminificatie al codului in contextul financiar chiar daca nu e 100% cel corect.

Laura Murphy
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 3




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search