follow-up budget documentation

Romanian translation: documentatie de control a indeplinirii/utilizarii bugetului

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:follow-up budget documentation
Romanian translation:documentatie de control a indeplinirii/utilizarii bugetului
Entered by: Sandra & Kenneth Grossman

16:37 Oct 9, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: follow-up budget documentation
In contextul: "interim reports, final reports, follow-up budget documentation, financial declarations", cum se traduce "follow-up budget documentation"?
Thanks!
m_b3lla
documentatie de control a indeplinirii bugetului
Explanation:
Follow up e urmarire, control, verificare etc.
Selected response from:

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Grading comment
Thanks!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5documentatie de control a indeplinirii bugetului
Sandra & Kenneth Grossman
4documente justificative
Cristina Crişan
4completarea / actualizarea documentelor pentru stabilirea bugetului
mihaela.


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
completarea / actualizarea documentelor pentru stabilirea bugetului


Explanation:
... my 2c ...

mihaela.
Canada
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
documentatie de control a indeplinirii bugetului


Explanation:
Follow up e urmarire, control, verificare etc.

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 71
Grading comment
Thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Manescu Alexandra
8 hrs
  -> Multumesc!

agree  RODICA CIOBANU
10 hrs
  -> Multumesc!

agree  TRAD Melina
14 hrs
  -> Multumesc!

agree  Roxana Nechita
1 day 17 hrs
  -> Multumesc!

agree  Iosif JUHASZ
1 day 21 hrs
  -> Multumesc!

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
documente justificative


Explanation:
Raportarea financiară - beneficiarul trebuie să furnizeze Autorităţii Contractante/Management toate informaţiile financiare legate de implementarea Proiectului. Va fi anexată raportului o listă detaliată a tuturor cheltuielilor efectuate în perioada de raportare a proiectului şi pentru fiecare cheltuiala se vor anexa documentele justificative.
Raportările intermediare şi cele finale sunt imperative pentru obtinerea transelor de plata intermediare/finale. Pentru aceasta, fiecare beneficiar va intocmi rapoarte intermediare/finale, care reprezintă o recapitulare a sumelor primite si a celor cheltuite. Rapoartele se anexează obligatoriu cererilor de plată împreună cu o serie de documente justificative, precum: contracte cu furnizorii, dosare de achizitii, facturi interne, facturi externe, pro-forma, certificate de origine, chitante, ordine de plata, extrase de cont, state de salarii, registrul de casa, ordine de deplasare, declaratii vamale, fise de cont, fise de magazie, registru obiecte inventar etc.). Pe tot parcursul derularii raportarilor efectuate de beneficiari Autoritatea de Implementare va avea obligatia asigurarii comunicarii si acordarii unui sprijin beneficiarilor, pentru intocmirea unor rapoarte corecte, care sa justifice realitatea si legalitatea cheltuielilor fondurilor publice de catre beneficiarii ajutoarelor nerambursabile, cat si a contributiei proprii.

Cristina Crişan
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 51

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sandra & Kenneth Grossman: Si in cazul de "granturi" tot e vorba de control sau monitorizare, care se bazeaza probabil si pe documente justificative.
2 hrs
  -> Vedeţi şi întrebarea anterioară... E vorba despre granturi EU aici. Nope :) Poate să urmeze un audit, dar nu despre asta e vorba aici, ci tocmai despre documentele justificative care trebuie ataşate la cererile de plată.

neutral  Roxana Nechita: solutia propusa ignora 2 din cei 3 termeni: budget (buget) si follow-up (control, monitorizare)
1 day 8 hrs
  -> În cazul finanţărilor nerambursabile, "documentele de control" ale banilor cheltuiţi le puteţi vedea în nota explicativă la răspunsul meu. Deci credeţi că traducerea mot a mot e de preferat termenilor consacraţi la noi?!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search