courtesy dinner

Romanian translation: dineu, cină de protocol

12:53 Apr 13, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banci
English term or phrase: courtesy dinner
tip de cina
Alina Dohotaru
Moldova
Romanian translation:dineu, cină de protocol
Explanation:
Cred că acesta e sensul.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2010-04-13 13:09:44 GMT)
--------------------------------------------------

sau cină / dineu oferit în onoarea unor parteneri, invitaţi etc.
Selected response from:

George Colibaba
Luxembourg
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9dineu, cină de protocol
George Colibaba
4 +1cina de politețe / curtoazie
camelia zeicu
2 +1cina oferita pe gratis/ promotionala
Sandra & Kenneth Grossman


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cina de politețe / curtoazie


Explanation:
cina de politețe / curtoazie

camelia zeicu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra & Kenneth Grossman: "cina de curtoazie" oferita scop promotional. NU de politete.
31 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
dineu, cină de protocol


Explanation:
Cred că acesta e sensul.

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2010-04-13 13:09:44 GMT)
--------------------------------------------------

sau cină / dineu oferit în onoarea unor parteneri, invitaţi etc.

George Colibaba
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 128
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  camelia zeicu: da, suna mai bine varianta ta:)
3 mins
  -> thanks.

agree  Elena Iercoşan: evident!
4 mins
  -> mulţumesc.

agree  Annamaria Amik
6 mins
  -> mulţumesc.

neutral  Sandra & Kenneth Grossman: Nu cred ca e cina de afaceri aici.
28 mins
  -> ok. Înţeleg ideea de gratuitate, e reflectată de "protocol" ... nu avem contextul, dar dacă este programul unei delegaţii oficiale, cină pe gratis şi chiar cină promoţională îmi par inadecvate.

agree  Monica Contolencu
29 mins
  -> mulţumesc!

agree  Áron Török
46 mins

agree  Denise Idel
49 mins

agree  cristina48
1 hr

neutral  Anca Nitu: nu e cina oficiala de protocol, ci o masa data in scopuri de curtoazie
3 hrs

agree  Iosif JUHASZ
5 hrs

agree  Andrea Virgin (X)
2 days 10 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
cina oferita pe gratis/ promotionala


Explanation:
Cred ca e vorba de dineuri promotionale.

Courtesy coffee, de ex, e cafeaua gratuita la sfarsitul mesei.
Same, "courtesy of..."

Exemple spicuite pe net:
(Courtesy dinner is included in the admission price)

This is a courtesy dinner provided by Higher Limits Treks & Expedition for the good welfare of our guests.

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2010-04-13 13:21:39 GMT)
--------------------------------------------------

Alte ex:
1630 - 1730, Discussions.
1730 - 1800, Reporters meeting.
1900 - Courtesy Dinner.

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 71

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: asa cred si eu, masa de protocol e data de presendintele republicii, cea de curtoazie de Coca Cola pentru Ford ca i-au pus sigla pe masini :):):)
2 hrs
  -> Multumesc, Anca! :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search