insert

Romanian translation: cap ceramic detașabil

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:insert
Romanian translation:cap ceramic detașabil
Entered by: Carmen Ciobaca

09:23 Feb 24, 2017
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / instrumente de tăiere
English term or phrase: insert
cutting tool inserts, ceramic cutting inserts...
Carmen Ciobaca
Romania
capete ceramice detasabile
Explanation:
Se refera la capete care pot fi scoase si inserate sau inlocuite cu un cap nou ( nu reiese din explicatia data ce fel de unealta este).

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2017-02-24 17:54:29 GMT)
--------------------------------------------------

Capete de taiere ceramice detasabile, as alege aceasta varianta mai degraba.
Selected response from:

Alice Crisan
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1capete ceramice detasabile
Alice Crisan
4pastilă de așchiere
Timea Ficzay
4accesoriu
Octavia Veresteanu


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
accesoriu


Explanation:
o varianta.

Octavia Veresteanu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
capete ceramice detasabile


Explanation:
Se refera la capete care pot fi scoase si inserate sau inlocuite cu un cap nou ( nu reiese din explicatia data ce fel de unealta este).

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2017-02-24 17:54:29 GMT)
--------------------------------------------------

Capete de taiere ceramice detasabile, as alege aceasta varianta mai degraba.


Alice Crisan
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Manuela Ciuruc
1 hr
  -> Multumesc Manuela

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pastilă de așchiere


Explanation:
daca este vorba de accesorii pentru strung, poate fi si pastila de aschiere


    Reference: http://www.rasfoiesc.com/inginerie/tehnica-mecanica/STUDIUL-...
Timea Ficzay
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search