PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Skip receiving chutes

Romanian translation: jgheab/scoc pentru descarcarea schipurilor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Skip receiving chutes
Romanian translation:jgheab/scoc pentru descarcarea schipurilor
Entered by: Valentina Pavel

15:33 Feb 26, 2016
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / termeni tehnici
English term or phrase: Skip receiving chutes
Skip receiving chutes
Sunt mai multe elemente componente care fac parte din configurația instalației
Este vorba despre o descriere tehnică
Throat armours

BLT Inner Tower
Valentina Pavel
Romania
jgheab/scoc pentru descarcarea schipurilor
Explanation:
Din nou, context insuficient. Trebuie verificat pe schite.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2016-02-26 18:45:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/patents/US1683417

chute for receiving material from said skip

http://www.google.com/patents/US3986811

the molded product drops in the desired position onto the receiving chute

http://www.google.com/patents/US1304784

which will discharge the same from the bottom of the skip into a receiving chute

http://www.dem-solutions.com/industries/verification-of-the-...

the transfer of coal to a receiving chute

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2016-02-26 18:57:58 GMT)
--------------------------------------------------

jgheab de descarcare a schipului/schipurilor ar fi un tremen mai corect
Selected response from:

Serban Dudau
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jgheab/scoc pentru descarcarea schipurilor
Serban Dudau
3schip alimentat cu jgheaburi
Aug. Dragoste


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skip receiving chutes
schip alimentat cu jgheaburi


Explanation:
Schipul descarcă încărcătura adusă pe jgheaburi, în interiorul furnalului, după ce o ridică în partea de sus, la aparatul de încărcare. Aparatul de încărcare se găsește în partea de sus a furnalului și are două conuri (conul mic și conul mare) pentru distribuirea materialelor solide de încărcare a furnalului (minereu, cocs sau mangal, fondanți) în mod continuu. Conul mic, se găsește în partea de sus și dă drumul materialelor ce vin de la schip, care, căzînd, se așează pe conul mare. Conul mare se deschide pentru a permite intrarea materialelor în interiorul furnalului. Conurile se deschid alternativ.

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2016-02-26 18:15:23 GMT)
--------------------------------------------------

Am pus din greșală siguranța 3. Trebuia să pun 4 sau 5.

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2016-02-26 18:18:12 GMT)
--------------------------------------------------

Vezi referința a doua.



    Reference: http://www.jd-met.com/webcontent/?pageID=67
    Reference: http://www2.wisd.net/archive/industrialtech/METALS/BLASTFURN...
Aug. Dragoste
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Serban Dudau: Am indoieli acum, vedeti discutia si referintele pe care le-am adaugat. Poate ma insel, dar as vrea sa lamurim termenul.
45 mins
  -> La furnal, schipul este alimentat jos și apoi el se ridică sus unde se descarcă pe primul clopot.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skip receiving chutes
jgheab/scoc pentru descarcarea schipurilor


Explanation:
Din nou, context insuficient. Trebuie verificat pe schite.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2016-02-26 18:45:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/patents/US1683417

chute for receiving material from said skip

http://www.google.com/patents/US3986811

the molded product drops in the desired position onto the receiving chute

http://www.google.com/patents/US1304784

which will discharge the same from the bottom of the skip into a receiving chute

http://www.dem-solutions.com/industries/verification-of-the-...

the transfer of coal to a receiving chute

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2016-02-26 18:57:58 GMT)
--------------------------------------------------

jgheab de descarcare a schipului/schipurilor ar fi un tremen mai corect

Serban Dudau
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search