Heavy-duty/Light-duty (weighing & feeding)

Romanian translation: de mare capacitate/de capacitate redusă

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Heavy-duty/Light-duty
Romanian translation:de mare capacitate/de capacitate redusă
Entered by: Claudia Coja

16:34 Oct 14, 2015
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Screw conveyor
English term or phrase: Heavy-duty/Light-duty (weighing & feeding)
Din pacate nu am context - dar este vorba despre linii de alimentare si cantarire.

Apreciez orice sugestie insotita de referinte, multumesc anticipat!
Claudia Coja
de mare capacitate/de capacitate redusă
Explanation:
..
Selected response from:

Aura Cherecheș
Grading comment
Thx;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4de mare/mica anduranta
GGruia
3de mare capacitate/de capacitate redusă
Aura Cherecheș


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
heavy-duty/light-duty (weighing & feeding)
de mare capacitate/de capacitate redusă


Explanation:
..


    Reference: http://hallo.ro/search.do?l=ro&d=en&query=heavy-duty
    Reference: http://www.dictionar-englez-roman.info/dictionar-sensuri/dic...
Aura Cherecheș
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Thx;)
Notes to answerer
Asker: Multumesc! :)


1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
heavy-duty/light-duty (weighing & feeding)
de mare/mica anduranta


Explanation:
Afibanat prezinta cea mai noua instalatie de muls pentru ...
www.afibanat.ro/.../afibanat-prezinta-cea-mai-noua-in...
Translate this page
Instalatia este de tip 2X15 Paralel, heavy duty (de mare anduranta), confectionata 75% ... pe fiecare post de muls, sistem de sortare si cantarire a animalelor, etc.

GGruia
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search