Fresh powder System

Romanian translation: sistem de aplicare a pulberilor noi (neutilizate/pure/nereciclate)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: Fresh powder System
Romanian translation:sistem de aplicare a pulberilor noi (neutilizate/pure/nereciclate)
Entered by: Aura Cherecheș

11:34 Dec 10, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / sistem de acoperire cu pulbere
English term or phrase: Fresh powder System
XXX Fresh powder System Type XXX


Nu am alt context. Este vorba despre un accesoriu optional intr-o oferta de sisteme de acoperire cu pulbere si schimbare rapida a culorii.
Cred ca este vorba despre opusul "pulberii uscate", dar nu stiu care este denumirea corecta
Aura Cherecheș
sistem de aplicare a pulberilor noi (neutilizate/pure/nereciclate)
Explanation:
In cazul in care este vorba de un sistem precum cel din link.
"The reclaim powder can be reuse. However, it can not be 100% reuse because the reclaim powder may have some dust or additives. It must be mixing with fresh powder." - http://eprints.uthm.edu.my/2660/1/Razali_Ajer_2.pdf
Selected response from:

TRAD Melina
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5instalație de aplicare cu pulbere proaspătă
Irina Lazarescu
3 +2sistem de aplicare a pulberilor noi (neutilizate/pure/nereciclate)
TRAD Melina


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
fresh powder system
sistem de aplicare a pulberilor noi (neutilizate/pure/nereciclate)


Explanation:
In cazul in care este vorba de un sistem precum cel din link.
"The reclaim powder can be reuse. However, it can not be 100% reuse because the reclaim powder may have some dust or additives. It must be mixing with fresh powder." - http://eprints.uthm.edu.my/2660/1/Razali_Ajer_2.pdf

TRAD Melina
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU: nereciclate cred ca este suficient pentru paranteza
1 hr
  -> Da, multumesc, aveti dreptate!

agree  Irina Lazarescu: sau pulbere proaspata prin anaologie cu "fresh water system"-instalatie alimentare cu apa proaspata
2 hrs
  -> Multumesc, varianta dvs. este, de asemenea, foarte potrivita, cred eu!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
fresh powder system
instalație de aplicare cu pulbere proaspătă


Explanation:
discuțai de mai sus.

Irina Lazarescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 51




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search