Heavy gloves

Romanian translation: mănuși groase de protecție

08:38 Feb 4, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / pumps
English term or phrase: Heavy gloves
Wear appropriate protective gear. This list includes but is not limited to:
• Protective shoes with slip resistant soles
• Protective Goggles
• Heavy gloves
• Hearing protection
• Respirator or filter mask
Vertrad
Romania
Romanian translation:mănuși groase de protecție
Explanation:
heavy gloves - mănuși groase de protecție
Selected response from:

Manescu Alexandra
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2mănuși groase de protecție
Manescu Alexandra
5mănuși de protecție industriale
AB_DW
3manusi pentru regim greu de lucru
Loredana Arama


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
heavy gloves
mănuși groase de protecție


Explanation:
heavy gloves - mănuși groase de protecție

Manescu Alexandra
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Dragomir
13 mins
  -> Thank you

agree  Liviu-Lee Roth
5 hrs
  -> Thank you

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
heavy gloves
manusi pentru regim greu de lucru


Explanation:
manusi pentru regim greu de lucru, foarte rezistente...

Loredana Arama
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

9 days   confidence: Answerer confidence 5/5
heavy gloves
mănuși de protecție industriale


Explanation:
De fapt, este vorba despre „heavy-duty gloves”, care s-ar traduce prin:

„mănuși de protecție”

sau

„mănuși industriale”,

dar mi se pare că e mult mai clar dacă se folosește „mănuși de protecție industriale” fiindcă se înțelege că sunt mai groase și mai rezistente decât mănușile de protecție obișnuite (de genul celor folosite pentru menaj, de exemplu).

AB_DW
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search