chain a board (to suction pipe)

Romanian translation: legaţi o scândură (de conducta de aspiraţie)

13:14 May 12, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: chain a board (to suction pipe)
Intr-un tabel cu posibilele erori/solutii pentru pompe de incendiu.

Problema: Suction lift too high.
Solutia propusa: If inlet cannot be lowered, *chain a board* to suction pipe.
Annamaria Amik
Romanian translation:legaţi o scândură (de conducta de aspiraţie)
Explanation:
aceasta are ca efect atenuarea turbulenţelor la conducta de aspiraţie a pompei
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Multumesc pentru explicatii.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5introduceti o scandura sub conducta de aspiratie
Georgeta Radulescu
5legaţi o scândură (de conducta de aspiraţie)
Cristian Nicolaescu
4cuplaţi (conducta de admisie) la unul dintre bordurile navei
cristina48


Discussion entries: 1





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
introduceti o scandura sub conducta de aspiratie


Explanation:
Cred ca este ceva extrem de simplu: Daca alimentarea (orificiul de aspiratie) nu poate fi coborata, introduceti o scandura sub conducta de aspiratie

Georgeta Radulescu
Romania
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 56
Notes to answerer
Asker: Ceva de genul am inteles si eu, multumesc pentru confirmare.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cuplaţi (conducta de admisie) la unul dintre bordurile navei


Explanation:
to chain = a fixa/lega/cupla/conecta
board = bordul navei
BORD, borduri, s.n. Marginea din stânga sau cea din dreapta a punţii unei ambarcaţii (mari)
http://dexonline.ro/search.php?cuv=bord
O sugestie.

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2009-05-12 16:29:03 GMT)
--------------------------------------------------

Nici o problemă :) Mă mai gânedsc şi la "board".

cristina48
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 95
Notes to answerer
Asker: multumesc, Cristina, dar cred ca nu se potriveste contextului. Pastrez totusi verbul :)


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
legaţi o scândură (de conducta de aspiraţie)


Explanation:
aceasta are ca efect atenuarea turbulenţelor la conducta de aspiraţie a pompei

Cristian Nicolaescu
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 169
Grading comment
Multumesc pentru explicatii.
Notes to answerer
Asker: Asta era! Multumesc.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search