outstanding defects

Romanian translation: defectele constatate/existente la terminarea lucrărilor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:outstanding defects
Romanian translation:defectele constatate/existente la terminarea lucrărilor

16:17 Aug 29, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-09-02 15:54:09 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: outstanding defects
Before reception of work, the manager shall review the state of completion of the work and outstanding defects.
Ioana Abrahan
Romania
defectele constatate/existente la terminarea lucrărilor
Explanation:

cf. FIDIC: lucrări neexecutate şi remedierea defectelor

Este etapa dintre Terminarea lucrărilor şi Recepţia finală, când beneficiarul notifică eventualele lucrări neexecutate şi defecte şi solicită antreprenorului remedierea acestora.

Nu pot fi defectele principale sau majore, pentru că ar ar rezulta că la verificarea dinaintea recepţiei se ignoră defectele minore, ceea ce nu are sens.

http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/FIDIC/Conditii_gen...


DOCUMENTE INCHEIATE LA RECEPTIE
Rezultatele verificarilor si eventualele remedieri care trebuie executate se vor consemna in “Registrul de procese verbale pentru verificarea calitatii lucrarilor”.

Dupa efectuarea remedierilor se va face verificarea şi se va incheia un nou proces verbal.
http://www.scritube.com/stiinta/arhitectura-constructii/CAIE...
Selected response from:

George Colibaba
Luxembourg
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5defectele constatate/existente la terminarea lucrărilor
George Colibaba
5defecte remarcabile
Marinela Sandoval
5defecte principale/importante (in acest caz)
Stylish Translations
4 +1defecte majore
Carmen Lapadat


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
defecte majore


Explanation:
...

Carmen Lapadat
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stylish Translations: da, si asa :)
1 min

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
defecte principale/importante (in acest caz)


Explanation:
dirigintele de santier revizuieste stadiul finalizarii si [constata] principalele defecte [ale lucrarilor]. dupa care, cere remedierea acestora. in cazul de fata, ca actiune temporala din succesiunea de actiuni pe care trebuie sa le intreprinda dirigintele de santier, outstanding inseamna principal, important.

Stylish Translations
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
defecte remarcabile


Explanation:
-

Marinela Sandoval
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Denise Idel: nu cred că un defect poate fi remarcabil...http://dexonline.ro/definitie/remarcabil
9 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
defectele constatate/existente la terminarea lucrărilor


Explanation:

cf. FIDIC: lucrări neexecutate şi remedierea defectelor

Este etapa dintre Terminarea lucrărilor şi Recepţia finală, când beneficiarul notifică eventualele lucrări neexecutate şi defecte şi solicită antreprenorului remedierea acestora.

Nu pot fi defectele principale sau majore, pentru că ar ar rezulta că la verificarea dinaintea recepţiei se ignoră defectele minore, ceea ce nu are sens.

http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/FIDIC/Conditii_gen...


DOCUMENTE INCHEIATE LA RECEPTIE
Rezultatele verificarilor si eventualele remedieri care trebuie executate se vor consemna in “Registrul de procese verbale pentru verificarea calitatii lucrarilor”.

Dupa efectuarea remedierilor se va face verificarea şi se va incheia un nou proces verbal.
http://www.scritube.com/stiinta/arhitectura-constructii/CAIE...

George Colibaba
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 14
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Denise Idel
9 hrs
  -> mulţumesc!

agree  Annamaria Amik: exact, outstanding as in unsettled, unresolved
11 hrs
  -> mulţumesc!

agree  Cosmin Băduleţeanu
12 hrs
  -> mulţumesc!

agree  Adina D
13 hrs
  -> mulţumesc!

agree  Klára Kalamár
13 hrs
  -> mulţumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search