overlay

Romanian translation: desen decorativ suprapus pe o foaie simpla/functie suprapunere

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:overlay
Romanian translation:desen decorativ suprapus pe o foaie simpla/functie suprapunere
Entered by: Reea - Silvi (X)

05:50 Jun 1, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / manualul unei imprimante
English term or phrase: overlay
Ar fi vorba de un fel de imagine suprapusa.
Tudorel Ilie
Romania
desen decorativ suprapus pe o foaie simpla
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-06-01 05:58:21 GMT)
--------------------------------------------------

in cazul imprimantei... ca in alte cazuri inseamna un desen suprapus.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-06-01 05:58:46 GMT)
--------------------------------------------------

sau un model suprapus

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2009-06-01 05:59:46 GMT)
--------------------------------------------------

uite si aici:
overlay: WordReference English-Romanian Dictionary © 2009
overlay n (sthg laid over) strat s.n.
overlay n (transparent image) calc s.n.
overlay vtr (place over top) a acoperi vb.tranz.
http://www.wordreference.com/enro/overlay


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2009-06-01 06:00:49 GMT)
--------------------------------------------------

MODEL DE ACOPERIRE
Overlay Pattern Cateva cuvinte:
Un model sau o imitatie, o reproducere. A unei idei, a unui vis. De multe ori e o stare complexa. Dar fara esenta. Este descoperit usor. Se ascunde. Prin suprafata. Se apara de sine. Cauta protectie pentru a face fata atacurilor. Vrea inca o sansa. Pierduta.
http://www.kerucov.ro/fotografie_foto_cod.php?foto=1145

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2009-06-01 06:04:17 GMT)
--------------------------------------------------

dar cred ca poti s ail lasi si asa cum este. pentru ca pe site-urile unde se vorbeste despre imprimante nu este tradus...
http://www.agermag.ro/Home/-AgerTotal-Copiator_Xerox_WC_5222...

detalii consultati manualul la ” Folosirea Watermark-urilor” de la pagina 72. Overlay
Overlay-urile sunt adesea folosite pentru realizarea colilor pretiparite si a colilor cu antet. Puteti crea un overlay care sa contina informatiile din antetul firmei dumneavoastra. Pentru mai multe informatii despre Útilizarea Overlay-urilor” consultati manualul la pagina 76. Optiunile Output

Imprimarea overlay-urilor
Un overlay este un text si/sau imagini stocate pe hard discul calculatorului dumneavoastra intr-un format de fisier special care paote fi imprimat pe orice document. Overlay-urile sunt adesea folosite pentru crearea documentelor pretiparite si a documentelor cu antet. Puteti crea un overlay care sa contina informatiile dorite pentru antetul documentelor dumneavoastra.
74
3.7.1. Crearea

http://www.deck.ro/samsung/supfiles/Manual ML-2010P.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2009-06-01 06:07:55 GMT)
--------------------------------------------------

Acestea nu trebuie sa
emita ele insesi pozitia (in general acestea emit pe alte frecvente decit APRS-ul )dar cu
ajutorul functiei OVERLAY (practic un « calc » care se suprapune peste hart ape care o
folosim in mod normal pentru afisarea statiilor APRS.
http://f5vmh.free.fr/aprs_doc/APRS_ro_part1.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2009-06-01 06:09:14 GMT)
--------------------------------------------------

poti sa zici si functie suprapunere.. asta etot ce ma duce mintea acum:)

--------------------------------------------------
Note added at 14 days (2009-06-15 06:15:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos!
Selected response from:

Reea - Silvi (X)
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6desen decorativ suprapus pe o foaie simpla
Reea - Silvi (X)
4 +2imagine transparentă suprapusă
Florin Ioan Ular
4 +1suprapunere
Carmen Lapadat


Discussion entries: 10





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
suprapunere


Explanation:
probabil ....suprapunere (elemente ) ....
3250 este un echipament compact, potrivit mediului de afaceri. Imprimanta are o viteza de tiparire de 28 ppm, iar volumul lunar maxim este de 30 000 de pagini. Imprimarea primei pagini dureaza 8,5 secunde, iar rezolutia poate ajunge pana la 1200 dpi.
Imprimanta dispune de un procesor de 400 MHz si de o memorie de 32MB (standard) si 160 MB (maxim). Functiile de imprimare sunt Filigran, Imprimare tip poster, N-up, Micsorare-Marire, Suprapunere elemente, Brosuri, Mod economic pentru toner, Pagini cu dimensiuni variabile.

Phaser 3600 are o viteza de tiparire de 38 ppm, iar volumul lunar maxim este de 200 000 de pagini. Imprimarea primei pagini dureaza 9 secunde, iar rezolutia maxima este de 1200 dpi. Aparatul dispune de un procesor de 400 MHz si de memorie standard, respectiv maxima de 64MB / 512MB pentru Phaser 3600B si 128MB / 512MB pentru Phaser 3600N si Phaser 3600DN.

Functiile standard ale imprimantei sunt reprezentate de Tavi inteligente, imprimare tip brosura, micsorare/marire, filigran, suprapunere elemente, imprimare tip poster, pagini cu dimensiuni variabile, coperţi, N-up, mod economic toner, imprimare securizata, colaţionare.



Carmen Lapadat
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra & Kenneth Grossman: Da, inclusiv la elemente de software suprapuse, nu doar la imprimante...
30 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
imagine transparentă suprapusă


Explanation:
„Some Baseball Overlay Freebies!
Well today is day 3 of the baseball themed freebies! They are transparent overlays in .PNG form to place over your favorite paper and use as an overlay blend mode.”

Vedeţi şi imagini la adresa fragmentului de mai sus:

http://thescrappincop.blogspot.com/2008/06/some-baseball-ove...

Florin Ioan Ular
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
31 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Florina-Livia Angheluta (X)
2 hrs
  -> Mulţumesc!

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
desen decorativ suprapus pe o foaie simpla


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-06-01 05:58:21 GMT)
--------------------------------------------------

in cazul imprimantei... ca in alte cazuri inseamna un desen suprapus.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-06-01 05:58:46 GMT)
--------------------------------------------------

sau un model suprapus

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2009-06-01 05:59:46 GMT)
--------------------------------------------------

uite si aici:
overlay: WordReference English-Romanian Dictionary © 2009
overlay n (sthg laid over) strat s.n.
overlay n (transparent image) calc s.n.
overlay vtr (place over top) a acoperi vb.tranz.
http://www.wordreference.com/enro/overlay


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2009-06-01 06:00:49 GMT)
--------------------------------------------------

MODEL DE ACOPERIRE
Overlay Pattern Cateva cuvinte:
Un model sau o imitatie, o reproducere. A unei idei, a unui vis. De multe ori e o stare complexa. Dar fara esenta. Este descoperit usor. Se ascunde. Prin suprafata. Se apara de sine. Cauta protectie pentru a face fata atacurilor. Vrea inca o sansa. Pierduta.
http://www.kerucov.ro/fotografie_foto_cod.php?foto=1145

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2009-06-01 06:04:17 GMT)
--------------------------------------------------

dar cred ca poti s ail lasi si asa cum este. pentru ca pe site-urile unde se vorbeste despre imprimante nu este tradus...
http://www.agermag.ro/Home/-AgerTotal-Copiator_Xerox_WC_5222...

detalii consultati manualul la ” Folosirea Watermark-urilor” de la pagina 72. Overlay
Overlay-urile sunt adesea folosite pentru realizarea colilor pretiparite si a colilor cu antet. Puteti crea un overlay care sa contina informatiile din antetul firmei dumneavoastra. Pentru mai multe informatii despre Útilizarea Overlay-urilor” consultati manualul la pagina 76. Optiunile Output

Imprimarea overlay-urilor
Un overlay este un text si/sau imagini stocate pe hard discul calculatorului dumneavoastra intr-un format de fisier special care paote fi imprimat pe orice document. Overlay-urile sunt adesea folosite pentru crearea documentelor pretiparite si a documentelor cu antet. Puteti crea un overlay care sa contina informatiile dorite pentru antetul documentelor dumneavoastra.
74
3.7.1. Crearea

http://www.deck.ro/samsung/supfiles/Manual ML-2010P.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2009-06-01 06:07:55 GMT)
--------------------------------------------------

Acestea nu trebuie sa
emita ele insesi pozitia (in general acestea emit pe alte frecvente decit APRS-ul )dar cu
ajutorul functiei OVERLAY (practic un « calc » care se suprapune peste hart ape care o
folosim in mod normal pentru afisarea statiilor APRS.
http://f5vmh.free.fr/aprs_doc/APRS_ro_part1.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2009-06-01 06:09:14 GMT)
--------------------------------------------------

poti sa zici si functie suprapunere.. asta etot ce ma duce mintea acum:)

--------------------------------------------------
Note added at 14 days (2009-06-15 06:15:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos!

Reea - Silvi (X)
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rodica Ionas
42 mins
  -> Multumesc frumos! :)

agree  Elvira Tatucu
1 hr
  -> Multumesc frumos! :)

agree  RODICA CIOBANU
3 hrs
  -> Multumesc frumos! :)

agree  Valentina Meyer: da, functie suprapunere imi suna mai bine
5 hrs
  -> Multumesc frumos! :)

agree  Iosif JUHASZ
6 hrs
  -> Multumesc frumos! :)

agree  ELLA IACOB: :)
4 days
  -> Multumesc frumos! :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search