liner

Romanian translation: ghidaj

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:liner
Romanian translation:ghidaj
Entered by: Olar Adrian Marius

07:03 Apr 29, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / Imprimante
English term or phrase: liner
Adjust the media guides so the reference arrows align with the edge of the liner.

traducerea pana la ultimul cuvant suna cam asa:

Reglaţi ghidajele suportului media astfel încât săgeţile de referinţă să se alinieze cu marginea...

Ce componenta a unei imprimante reprezinta acel "liner"?

Mersi!
Olar Adrian Marius
Romania
ghidaj
Explanation:
Este vorba de dreptarul mobil de plastic care delimiteaza marginea hartiei imprimante.

Vezi poza mea pe linkul de jos.
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
Mersi Peter!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ghidaj
Péter Tófalvi
4Suport autocolant (din hârtie/plastic)
Dan Butuza


Discussion entries: 1





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Suport autocolant (din hârtie/plastic)


Explanation:
Nu cred că este vorba de componenta unei imprimante, ci de suportul pentru etichetele autocolante, care modifică dimensiunile pentru lăţimea şi grosimea hârtiei.

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2010-04-29 07:41:11 GMT)
--------------------------------------------------

Rectific, modifică dimensiunile pentru lăţimea şi grosimea totală (etichete + suport autocolant)

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2010-04-29 07:42:02 GMT)
--------------------------------------------------

Rectific: modifică dimensiunile pentru lăţimea şi grosimea totală (etichete + suport autocolant)

Dan Butuza
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: din ce spui tu aici să înţeleg că acest liner se referă de fapt la suportul pe care sunt imprimate etichetele?

Asker: care nu e obligatoriu să fie autocolant, poate fi şi hârtie simplă.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ghidaj


Explanation:
Este vorba de dreptarul mobil de plastic care delimiteaza marginea hartiei imprimante.

Vezi poza mea pe linkul de jos.


    Reference: http://picasaweb.google.hu/tofalvip/Forditas#546547234834595...
Péter Tófalvi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mersi Peter!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
3 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day 11 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search