PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

set-top-box

Romanian translation: set-top box (STB)

16:33 Apr 11, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
English term or phrase: set-top-box
Sleep [stand-by/suspend to RAM (random access memory) mode for computers], stand-by-active high mode (set-top-box exchanging data with an external source but not providing picture or sound to the television)...
ZAMOLXIS
Romanian translation:set-top box (STB)
Explanation:
Am incercat sa gasesc corespondenta in romana, dar nu am reusit sa gasesc nici o traducere.
Poate altcineva...

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2008-04-11 18:02:44 GMT)
--------------------------------------------------

Rolul STB-ului este sa faca posibila receptia programelor digitale pe televizoare vechi (semnale digitale -> semnale analoage), cat si decodarea lor (programele canalelor publice, de stat, probabil ca nu sunt codate, ele pot fi receptionate de orice cetatean, fara a fi nevoie de abonament).
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5set-top box (STB)
Péter Tófalvi
4decodor
Anca Nitu


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
set-top box (STB)


Explanation:
Am incercat sa gasesc corespondenta in romana, dar nu am reusit sa gasesc nici o traducere.
Poate altcineva...

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2008-04-11 18:02:44 GMT)
--------------------------------------------------

Rolul STB-ului este sa faca posibila receptia programelor digitale pe televizoare vechi (semnale digitale -> semnale analoage), cat si decodarea lor (programele canalelor publice, de stat, probabil ca nu sunt codate, ele pot fi receptionate de orice cetatean, fara a fi nevoie de abonament).



    Reference: http://www.google.hu/search?as_q=&hl=hu&rlz=1B3GGGL_huHU245H...
Péter Tófalvi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tudor Soiman
15 mins
  -> Multumesc!

agree  Irene S.: Dacă aparatul "set top" este folosit doar la extinderea numărului de programe recepţionate, el se numeşte convertor. Dacă recompune semnalele codate sau bruiate în alt mod, este un decodor.
1 hr
  -> Multumesc!

agree  ioana gabriela sandu (X)
18 hrs

agree  wordbridge
2 days 14 hrs

agree  Tradeuro Language Services
2 days 16 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
decodor


Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - telecommunications
- television


anglais
français

set top box
boîtier décodeur n. m.



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
set top unit
STU
converter box

abréviation(s)
GDt

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Péter Tófalvi: sunt decodoare clasice, care nu sunt STB. Decodor poate fi folosit si in alte domenii, este un termen general.
16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search