mainframe

Romanian translation: mainframe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mainframe
Romanian translation:mainframe
Entered by: George Rusu

11:06 Mar 27, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
English term or phrase: mainframe
The main hardware components are: mainframes, servers, desktops.
George Rusu
mainframe
Explanation:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Mainframe
Mainframe-urile sunt computere mari şi scumpe folosite de instituţii guvernamentale şi companii mari pentru procesarea de date (statistică, cercetare şi dezvoltare, proiectare, prognoză, etc.).
Selected response from:

Fabio Descalzi
Uruguay
Grading comment
Cred ca o sa il las si eu asa, desi seful meu este impotriva acestui fapt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7mainframe
Fabio Descalzi
3 +1computer cu mare putere de calcul
Cristian Brinza


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
computer cu mare putere de calcul


Explanation:
computer cu mare putere de calcul

Cristian Brinza
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Silea
5 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
mainframe


Explanation:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Mainframe
Mainframe-urile sunt computere mari şi scumpe folosite de instituţii guvernamentale şi companii mari pentru procesarea de date (statistică, cercetare şi dezvoltare, proiectare, prognoză, etc.).

Fabio Descalzi
Uruguay
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Cred ca o sa il las si eu asa, desi seful meu este impotriva acestui fapt

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Topor: nu se traduce
2 mins
  -> Thanks

agree  Raluca Mot: l-am avut si eu de tradus si am hotarat sa il las asa, pentru ca asa il cunoaste toata lumea
3 mins
  -> OK

agree  Daiana Heinrich
7 mins
  -> Danke!

agree  Elvira Tatucu: Şi cred ca a mai fost întrebarea asta.
13 mins
  -> Mulţumesc

agree  micawber_7: Ne place sau nu, se pare ca termenul s-a impus ca atare.
3 hrs
  -> ok

agree  Bogdan Burghelea
4 hrs
  -> Thanks

agree  lucca
20 hrs
  -> Mulţumesc Lucian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search