booze tourist

Romanian translation: turist în căutarea plăcerilor bahice

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:booze tourist
Romanian translation:turist în căutarea plăcerilor bahice
Entered by: Irina-Maria Foray

10:58 Mar 3, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: booze tourist
Am nevoie de un termen cât mai concis care să surprindă această idee.

Mulţumesc anticipat
Irina-Maria Foray
Romania
turist în căutarea plăcerilor bahice
Explanation:
E.H., împătimit al excursiilor bahice...

mai concis de-atât n-am găsit deocamdată. mă mai gândesc...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2009-03-04 13:22:24 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu plăcere!
Selected response from:

Sasori
Romania
Grading comment
Mulţumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4turist în căutarea plăcerilor bahice
Sasori
3 +1turist de baruri
Sandra & Kenneth Grossman
3 +1turist chefliu
adinag
3practicant al turismului alcoolic/alcoolului
Irina Ion


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
practicant al turismului alcoolic/alcoolului


Explanation:
o sugestie (ceva mai lipsita de poezie, intr-adevar..)

Irina Ion
Norway
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
turist chefliu


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2009-03-03 12:49:39 GMT)
--------------------------------------------------

CHEFLÍU, -ÍE, cheflii, adj. Căruia îi plac chefurile; p. ext. cu chef, ameţit de băutură; vesel, bine dispus. – Din tc. keyfli (lit. keyifli).
Sursa: DEX '98 | Trimisă de valeriu, 3 Mar 2003 | Greşeală de tipar

CHEFLÍU adj., s. petrecăreţ, (înv. şi reg.) petrecător, (înv.) petrecănos, veselnic, (fam.) lumeţ. (Om ~.)
Sursa: Sinonime | Trimisă de siveco, 4 Aug 2004 | Greşeală de tipar


http://dexonline.ro/search.php?cuv=chefliu

adinag
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cristina48: chiar daca majoritatea sunt asa.
3 mins
  -> ;))...multumesc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
turist de baruri


Explanation:
O idee.

Sandra & Kenneth Grossman
Israel
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 13

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Addriana
48 mins
  -> Multumesc, Addriana!

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
turist în căutarea plăcerilor bahice


Explanation:
E.H., împătimit al excursiilor bahice...

mai concis de-atât n-am găsit deocamdată. mă mai gândesc...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day2 hrs (2009-03-04 13:22:24 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu plăcere!

Sasori
Romania
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vera Costea
25 mins

agree  Ştefania Iordan: http://www.gandul.info/turism/turism-bahic-potcoava-viticola...
39 mins

agree  cristina48: ...in general de week-end. DA.
50 mins

agree  Mihaela Cerbu
22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search