conditioning agent

Romanian translation: agent de dedurizare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:conditioning agent
Romanian translation:agent de dedurizare
Entered by: Ioana Abrahan

17:06 Oct 17, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: conditioning agent
xxx is a conditioning agent for the application in the hot water heatings and steam generating systems.
Ioana Abrahan
Romania
agent de dedurizare
Explanation:
este vorba despre pocese cu abur, deci se refera la dedurizare. Traducerea "agent de conditionare" se potriveste la fel de ... bine ... si pentru procese cu abur si pentru sampon :-)
Conditioning, conditioner sunt, mai ales in domeniul tehnic, false friends ....

Ca dovada, o cautare pe google dupa "conditionare abur" da rezultate ... aleatoare:
http://www.google.ca/#hl=en&biw=1280&bih=632&q=conditionare ...
dar "dedurizare abur" pare a sti despre ce e vorba:
http://www.google.ca/#hl=en&biw=1280&bih=632&q=dedurizare ab...
Selected response from:

mihaela.
Canada
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3agent de conditionare
Carmen Lapadat
5 +1agent de dedurizare
mihaela.


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
agent de conditionare


Explanation:
....

Carmen Lapadat
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Toth: ex. http://82.78.227.133/autorizatii/php/c2.php
1 hr

agree  Cosmin Băduleţeanu
14 hrs

agree  Alice Crisan
20 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
agent de dedurizare


Explanation:
este vorba despre pocese cu abur, deci se refera la dedurizare. Traducerea "agent de conditionare" se potriveste la fel de ... bine ... si pentru procese cu abur si pentru sampon :-)
Conditioning, conditioner sunt, mai ales in domeniul tehnic, false friends ....

Ca dovada, o cautare pe google dupa "conditionare abur" da rezultate ... aleatoare:
http://www.google.ca/#hl=en&biw=1280&bih=632&q=conditionare ...
dar "dedurizare abur" pare a sti despre ce e vorba:
http://www.google.ca/#hl=en&biw=1280&bih=632&q=dedurizare ab...


mihaela.
Canada
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Colibaba
1 day 3 hrs
  -> thanks!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search