jump leads

Romanian translation: cabluri de pornire

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:jump leads
Romanian translation:cabluri de pornire
Entered by: Aura Cherecheș

13:17 Nov 29, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / masina de tuns iarba tip Rider
English term or phrase: jump leads
Connecting the jump leads
When jump leads are used for emergency starting, follow the procedure below:
Aura Cherecheș
cabluri de pornire
Explanation:
https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&es...
Selected response from:

anamaria bulgariu
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2cabluri de pornire
anamaria bulgariu
5cabluri de pornire cu cleme/ clipsuri / conectori tip crocodil
cyr-traductions


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
cabluri de pornire


Explanation:
https://www.google.ro/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&es...

anamaria bulgariu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radu DANAILA
1 day 37 mins

agree  Iosif JUHASZ
1 day 47 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cabluri de pornire cu cleme/ clipsuri / conectori tip crocodil


Explanation:
Ansamblu Fire & Cabluri - Subansamble Masini & Vehicule - Preturi ...

Set cabluri pornire 800A Au 4 metri lungime, sunt de 800 de amperi, ... Seturile sunt compuse din doua cabluri, izolate, cu cleme tip crocodil. .... Conector 1 .

www.bizoo.ro/vanzare/auto-barci-vehicule/ansamblu-fire-cabl...

--------------------------------------------------
Note added at 2 heures (2014-11-29 15:47:41 GMT)
--------------------------------------------------

''jump lead'' - conector / clema / clip tip crocodil

http://www.ebay.co.uk/itm/2m-Jump-Leads-Lead-Booster-Cable-C...

--------------------------------------------------
Note added at 2 heures (2014-11-29 15:50:17 GMT)
--------------------------------------------------

Clipsuri crocodil | Transfer Multisort Elektronik s.r.l. - Componente ...

Clipsuri crocodil - Accesorii de măsurare - Echipamente de atelier - Ofertă bogată de produse la Transfer Multisort Elektronik s.r.l..

www.tme.eu/ro/katalog/clipsuri-crocodil_100045/

Cabluri si Conectori - AutoRC

Conector Crocodil cu izolatie neagra. ... Conector Nylon T (SET Mama + Tata ) · Set de conectori Nylon T cu contacte aurite si arcuri lamelare puternice pentru o ...

www.autorc.ro/74-cabluri-si-conectori-acumulatori

Cleme tip crocodili,Conectori/Socluri/Barete,Electromecanice

Produsul nu mai este in stoc. Pentru produse similare, va rugam sa sunati la 0216193069. Va multumim. Pret cu TVA: 0.69 RON, Cleste tip crocodil mare negru ...

www.syscomelco.ro/Produse.asp?ID=516

cyr-traductions
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search