bonded joints

Romanian translation: imbinari, jonctiuni, uniuni, asamblari/lipite, din material compozit

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bonded joints
Romanian translation:imbinari, jonctiuni, uniuni, asamblari/lipite, din material compozit
Entered by: cameliaim

14:22 Apr 21, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space / bonded joints
English term or phrase: bonded joints
bonded joints
Aha cucu
imbinari, jonctiuni, uniuni, asamblari/lipite, din material compozit
Explanation:
Cu asa putin context nu pot decat sa-ti dau niste optiuni. desi, daca e vorba de imbinari, cred ca ar fi mai corect "din material compozit". Bafta.
Selected response from:

cameliaim
Spain
Grading comment
multumesc si un Paste fericit
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5îmbinări prin lipire
Cristian Nicolaescu
3 +1imbinari, jonctiuni, uniuni, asamblari/lipite, din material compozit
cameliaim


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
imbinari, jonctiuni, uniuni, asamblari/lipite, din material compozit


Explanation:
Cu asa putin context nu pot decat sa-ti dau niste optiuni. desi, daca e vorba de imbinari, cred ca ar fi mai corect "din material compozit". Bafta.

cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
multumesc si un Paste fericit

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
25 mins
  -> Multumesc Bogdan, Paste fericit!

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
îmbinări prin lipire


Explanation:
sau îmbinări lipite - în funcţie de context

http://canada.gc.ca/cgi-bin/termium.pl?lang=e&browser=&stt=&...

[DOC] MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALETip de fişier: Microsoft Word 97 - Versiunea HTML
Îmbinări prin lipire. - Îmbinări prin nituire. b. Asamblări demontabile :. - Asamblări prin pene, caneluri şi ştifturi. - Asamblări filetate (şuruburi ...
cnc.ise.ro/programe/liceu/resurse/Organ.masXI.doc - Pagini similare


Program / Teoria maşinilor şi organe de maşini / Ştiinţe tehnice ...Îmbinări prin lipire. Îmbinări prin încleiere. Îmbinări prin nituire. Îmbinarea pieselor prin strângere. Ajustaje presate şi domeniul lor de utilizare în ...
www.cnaa.acad.md/nomenclature/engineering/050202/exam/ - 23k -



Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 61




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search