leotards

Polish translation: trykot

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:leotards
Polish translation:trykot
Entered by: Kamila Sławińska

00:25 Aug 24, 2017
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Textiles / Clothing / Fashion / clothing
English term or phrase: leotards
Kontekst: osoba, o której mowa, jest starszą panią, nie tancerką. Rzecz dzieje się pod koniec października w Quebecu, więc chłodno.
Bielizna jednoczęściowa? Nie brzmi zbyt ładnie.
Całe zdanie:

"Her leotards, patched in at least one place, were otherwise unmarred."

Jakieś pomysły?
Kamila Sławińska
United States
trykot
Explanation:
Leotard is trykot. This could be taking place indoors Leotards are used for dancing and gymnastics mainly.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-08-24 01:43:58 GMT)
--------------------------------------------------

Sportowy Trykot Z Długimi Rękawami - Yucatan Blue
http://m.brazilianbikinishop.com/pl/sportowy-trykot-z-dugimi...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1trykot
Frank Szmulowicz, Ph. D.
1body
geopiet


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
body


Explanation:
Body to obcisła, jednoczęściowa bielizna damska, zapinana w kroku. W zależności od modelu, górna część body może mieć formę gorsetu, klasycznej bluzki damskiej, topu na ramiączkach czy podkoszulka. W naszej ofercie znajdziesz seksowne modele body, które pełnią rolę bielizny erotycznej, body o właściwościach wyszczuplających oraz klasyczne body, które założysz na co dzień. Atutem naszej bielizny jest elegancki wygląd, modne wzory, wygodne zapięcia oraz dobrej jakości tkaniny, zastosowane przy jej produkcji. Nasze body możesz nosić jak zwyczajną damską bluzkę czy koszulkę. Idealnie skomponują się z jeansami, wąskimi spodniami, szortami i spódnicami. Możesz je zakładać także pod marynarkę lub krótką, obcisłą kurtkę. - http://www.hurtownia-olenka.pl/body-c-6_152.html

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 123

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
trykot


Explanation:
Leotard is trykot. This could be taking place indoors Leotards are used for dancing and gymnastics mainly.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-08-24 01:43:58 GMT)
--------------------------------------------------

Sportowy Trykot Z Długimi Rękawami - Yucatan Blue
http://m.brazilianbikinishop.com/pl/sportowy-trykot-z-dugimi...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 275
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Robert Foltyn: Trykoty starszej pani, może tu i ówdzie trochę połatane, wyglądały na nieskazitelnie czyste :)
4 hrs
  -> Pięknie wyrażone. Dziękuję Robercie.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search