SCREEN SCRAPE

Polish translation: Zrzut ekranu

13:56 Mar 29, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Bus/Financial - SAP / SAP
English term or phrase: SCREEN SCRAPE
a button in SAP somewhere in invoice processing
but I need the exact translation from the Polish SAP
RayWinstone
Polish translation:Zrzut ekranu
Explanation:
To make a copy of the screen.
Selected response from:

Dominiczak
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1Zrzut ekranu
Dominiczak
4 -1emulacja terminala
Andrzej Lejman
4 -1Wymazywanie (czyszczenie) ekranu
Piotr Grabias


  

Answers


21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Wymazywanie (czyszczenie) ekranu


Explanation:
Though this is not exactly term from Polish SAP, I guess this meaning must be pretty close. "Screen scrape" is for me like "screen erase".

PJG

Piotr Grabias
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: to nie to.
3 hrs

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
emulacja terminala


Explanation:
screen scraping lub terminal emulation
to metoda pozwalająca na przetwarzanie danych zapisanych w aplikacjach starego typu, niemożliwych do uruchomienia pod obecnie stosowanymi systemami operacyjnymi (np. Windows). Trik polega na tym, że program realizujący screen scrapin emuluje ("udaje") terminal ekranowy starego typu (np. monitor alfanumeryczny, czyli znakowy) tylko po to, aby pobrać z niego dane i przetransponować je do postaci czytelnej dla aplikacji uruchomionej pod Windows lub przeglądarki. I w drugą stronę, dane wprowadzane przez użytkownika pracującego w systemie Windows sa ponownie przetwarzane do postaci zrozumiałej dla "przestarzałej" aplikacji.
Przypadek spotykany szczególnie w duzych korporacjach, które wciąż przchowują część krytycznych danych w formatach stosowanych przez stary sprzęt, który pracował często pod kontrolą specyficznych (appropriate) systemów operacyjnych, właściwych dla producenta sprzętu.
Pozdrawiam

Andrzej Lejman
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  jlacina: To jest dobre tlumaczenie dla 'terminal emulation'. 'Screen scrape' jest moim zdaniem pojeciem szerszym. Jest to po prostu kopiowanie danych z ekranu.
38 mins
  -> Proszę zapoznać się z tematem, a potem wymyślać zdrapywanie. Proszę podrapać sie po głowie. http://search390.techtarget.com/sDefinition/0,,sid10_gci2136...

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Zrzut ekranu


Explanation:
To make a copy of the screen.

Dominiczak
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: to nie jest zrzut ekranu
13 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search