Executions

Polish translation: wykonanie transakcji

10:31 Mar 16, 2015
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: Executions
reklama konto pozwalającego na handel papierami wartościowymi. Jak to ładnie ująć? Transkacje po prostu?

Real-Time Account Information
Monitor your Balances, Portfolio Holdings, Order Status, and Executions as they are updated in real time, so that you’re always up to date on your portfolio status.
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:wykonanie transakcji
Explanation:
Transakcja bezgotówkowa ?? CO TO JEST ?? - prawo i pieniądze ...
www.maluchy.pl › ... › samo życie › prawo i pieniądze
31 sty 2012 - Liczba postów: 8 - ‎Liczba autorów: 4
Obsługa konta i karta miały byc bezpłatne pod warunkiem wykonania transakcji bezgotówkowych na min 100 zł. Moja karta służy mi wyłącznie ...
Rozdział 1. Odpowiedzialność za wykonanie transakcji ...
www.lexlege.pl › ... › DZIAŁ IX. Odpowiedzialność cywilna i karna
Rozdział 1. Odpowiedzialność za wykonanie transakcji płatniczych, Ustawa o usługach płatniczych, Dz.U.2014.0.873 t.j..
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1realizacje zlecenia/transakcji
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3wykonanie transakcji
Roman Kozierkiewicz


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
executions
realizacje zlecenia/transakcji


Explanation:
Zwłaszcza papierów wartościowych.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 980

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Konopka
31 mins
  -> Dziękuję Jacku.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
executions
wykonanie transakcji


Explanation:
Transakcja bezgotówkowa ?? CO TO JEST ?? - prawo i pieniądze ...
www.maluchy.pl › ... › samo życie › prawo i pieniądze
31 sty 2012 - Liczba postów: 8 - ‎Liczba autorów: 4
Obsługa konta i karta miały byc bezpłatne pod warunkiem wykonania transakcji bezgotówkowych na min 100 zł. Moja karta służy mi wyłącznie ...
Rozdział 1. Odpowiedzialność za wykonanie transakcji ...
www.lexlege.pl › ... › DZIAŁ IX. Odpowiedzialność cywilna i karna
Rozdział 1. Odpowiedzialność za wykonanie transakcji płatniczych, Ustawa o usługach płatniczych, Dz.U.2014.0.873 t.j..

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 344
Grading comment
dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search