multiplier event

Polish translation: wydarzenie o charakterze mnożnikowym

22:48 Dec 23, 2014
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: multiplier event
napotkane w opisie projektu
Alekssandra21
Poland
Polish translation:wydarzenie o charakterze mnożnikowym
Explanation:
Iny wariant odpowiedzi MerryXmasYall
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1wydarzenie o charakterze mnożnikowym
Roman Kozierkiewicz
3 +1wydarzenie przynoszące efekt mnożnikowy/korzyści mnożnikowe
Frank Szmulowicz, Ph. D.
4wydarzenie upowszechniające rezultaty pracy intelektualnej
Polangmar


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wydarzenie upowszechniające rezultaty pracy intelektualnej


Explanation:
ew. wydarzenie dotyczące upowszechniania i wdrażania rezultatów i produktów intelektualnych

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2014-12-23 22:56:45 GMT)
--------------------------------------------------

Jak tu: http://tinyurl.com/q2nkws3

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 694

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wydarzenie przynoszące efekt mnożnikowy/korzyści mnożnikowe


Explanation:
Na przykład
Analiza oddziaływania przedsięwzięć kulturalnych na gospodarkę regionu pozwala
ponadto wskazać te obszary działalności, których wspieranie w związku z
wydarzeniem (poprawa standardu bazy noclegowej, wzrost jakości usług, wspieranie
produktów lokalnych itp.) przyniesie największe korzyści ekonomiczne dla regionuoraz da największe efekty mnożnikowe. Oceniając oddziaływanie wydarzeń/instytucji 2 kultury na region skoncentrujemy się nie tylko na wpływie ekonomicznym (zidentyfikowaniu i oszacowaniu efektów bezpośrednich i pośrednich, jakie generuje realizacja przedsięwzięcia kulturalnego dla gminy), zwrócimy uwagę także na efekty społeczne. Posłużymy się doświadczeniem zdobytym w trakcie realizacji poprzednich, podobnych badań oraz badań przeprowadzonych w innych krajach europejskich.
http://www.turystykapromocja.pl/media/projekt_festiwale.pdf

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 988

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Kloskowski: you've beaten me to it :)
19 mins
  -> Kind thanks, JackMark. Enjoy the evening and may Santa be good to you this year.

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wydarzenie o charakterze mnożnikowym


Explanation:
Iny wariant odpowiedzi MerryXmasYall

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 344

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: Who is that mysterious guy? Is he going to come down the chimney with a big sack of gifts and put them under the Xmas tree and into socks hanging from the mantle piece? Our answers have a resonance effect here, Roman. Merry Xmas Y'all.
50 mins
  ->  Thanks but please send me a big sack of gifts to my personal address - of course, settlement will come later. if any!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search