accounting valuation

Polish translation: wycena księgowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:accounting valuation
Polish translation:wycena księgowa
Entered by: expertem

19:18 Jul 23, 2014
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Other / księgowość
English term or phrase: accounting valuation
The accounting integration allows real time accounting valuation and deeper reporting on costs and revenues on your manufacturing operations.

Związane z planowaniem zasobów produkcji.
expertem
wycena księgowa
Explanation:
Priopozycja

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2014-07-23 20:44:00 GMT)
--------------------------------------------------

le warta jest giełdowa spółka? | www.ePortfel.com
www.eportfel.com › ... › Giełda Papierów Wartościowych - GPW
6 lip 2010 - Po czym zatem najlepiej rozpoznać ile spółka jest warta? Po wartości ... Na skutek tego firma może być mniej warta niż jej wycena księgowa

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2014-07-23 20:45:37 GMT)
--------------------------------------------------

F]
Sprawozdanie Zarządu TAURON Wytwarzanie Serwis sp. z ...
www.tauron-wytwarzanie-serwis.com.pl/plan-polaczenia-spolek...
30 wrz 2013 - Wartości Ai B zostaną ustalone na podstawie wartości 1 udziału TWSi 1 udziału PURE wynikających z wyceny metodą księgową.
[PDF]
Raport z wyceny Hasil sp. z o.o. (569.48 KB) - Mercor
www.mercor.com.pl/download.php?idplik=2296
Podstawową metodą wyceny akcji (udziałów), mającą za podstawę szacunek wartości ... wyceny księgowej a następnie podzielenie wyniku wyceny przez 2
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wycena księgowa
Roman Kozierkiewicz
3księgowanie
Dawid Mazela, MA, MCIL


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
księgowanie


Explanation:
moim zdaniem po prostu

Dawid Mazela, MA, MCIL
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wycena księgowa


Explanation:
Priopozycja

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2014-07-23 20:44:00 GMT)
--------------------------------------------------

le warta jest giełdowa spółka? | www.ePortfel.com
www.eportfel.com › ... › Giełda Papierów Wartościowych - GPW
6 lip 2010 - Po czym zatem najlepiej rozpoznać ile spółka jest warta? Po wartości ... Na skutek tego firma może być mniej warta niż jej wycena księgowa

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2014-07-23 20:45:37 GMT)
--------------------------------------------------

F]
Sprawozdanie Zarządu TAURON Wytwarzanie Serwis sp. z ...
www.tauron-wytwarzanie-serwis.com.pl/plan-polaczenia-spolek...
30 wrz 2013 - Wartości Ai B zostaną ustalone na podstawie wartości 1 udziału TWSi 1 udziału PURE wynikających z wyceny metodą księgową.
[PDF]
Raport z wyceny Hasil sp. z o.o. (569.48 KB) - Mercor
www.mercor.com.pl/download.php?idplik=2296
Podstawową metodą wyceny akcji (udziałów), mającą za podstawę szacunek wartości ... wyceny księgowej a następnie podzielenie wyniku wyceny przez 2

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 344
Grading comment
Dziękuję za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
2 hrs
  -> Dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search