Lean process

Polish translation: proces decentralizacji struktury zarządzania (tzw. wyszczuplenie)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Lean process
Polish translation:proces decentralizacji struktury zarządzania (tzw. wyszczuplenie)
Entered by: Roman Kozierkiewicz

13:46 Oct 30, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Other / Innowacyjność
English term or phrase: Lean process
lContext:
After making developments we have the opportunity to develop lean process across our business, supporting the two value streams of innovation management and operational excellence
Irena Chodorowska
proces decentralizacji struktury zarządzania (tzw. wyszczuplenie)
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Krótko i dobrze się czyta. dziękuję. Bardzo dziękuję wszystkim pozostałym kolegom, którzy przysłali odpowiedzi. Żałuję, że tylko za jedną można przyznać punkty.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2sprawny proces /efektywne procedury
Jacek twardowski
3proces oparcia/wsparcia
Jerzy Matwiejczuk
3proces decentralizacji struktury zarządzania (tzw. wyszczuplenie)
Roman Kozierkiewicz
3oszczędny proces / proces zmierzający do oszczędności
inmb


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lean process
oszczędny proces / proces zmierzający do oszczędności


Explanation:
itp


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22oszcz%C4%99dny+proces...
inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 179

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lean process
proces decentralizacji struktury zarządzania (tzw. wyszczuplenie)


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 344
Grading comment
Krótko i dobrze się czyta. dziękuję. Bardzo dziękuję wszystkim pozostałym kolegom, którzy przysłali odpowiedzi. Żałuję, że tylko za jedną można przyznać punkty.

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
lean process
sprawny proces /efektywne procedury


Explanation:
Typowy - przepraszam za określenie - "biznesowy bełkot". Dość jednak zrozumiały. Szczupłość (także: downsizing) kojarzy się ze sprawnością.

Example sentence(s):
  • Po wprowadzeniu usprawnień, mamy możliwość rozwijania efektywnych procedur w całej domenie naszych działań, wspierając zarazem wdrażanie innowacji jak i niezwykłą skuteczność działania.
Jacek twardowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Matwiejczuk
8 mins

agree  inmb: Ten pomysł, a zwłaszcza zdanie i odejście od dosłownosci zupełnie do mnie przemawia.
19 mins

neutral  A.G.: Do mnie nie przemawia: kupuję Toyotę, a nie sprawny , efektywny samochód. Mozna tłumaczyć, kojarzyć, ale po co? Wszycy w branży wiedzą, co to (lean) jest
31 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lean process
proces oparcia/wsparcia


Explanation:
Tak wynika z kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at   31 min (2007-10-30 14:17:41 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, to jednak nie w tę stronę:)

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 264




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search