litigation associate

Polish translation: młodszy prawnik ds. procesowych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:litigation associate
Polish translation:młodszy prawnik ds. procesowych
Entered by: Monika Jakacka Márquez

14:07 Mar 21, 2012
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: litigation associate
Nazwa stanowiska- prawnik w spółce LLP, prawdopodobnie nie wspólnik, ale pewności nie mam.
Aleksandra Hetmańczyk
Poland
młodszy prawnik d/s procesowych
Explanation:
tak jak w ogłoszeniu http://praca.dlastudenta.pl/oferta/Mlodszy_Prawnik_ds_proces...

Associate to na pewno nie partner ani nawet nie młodszy partner;
Selected response from:

Urszula Overstreet
United States
Grading comment
dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1młodszy prawnik d/s procesowych
Urszula Overstreet
4adwokat lub prawnik
Ewa Gutierrez


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
adwokat lub prawnik


Explanation:
Może adwokat sądowy.


    Reference: http://www.ehow.com/about_7219499_job-description-litigation...
Ewa Gutierrez
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  yastee: PRAWNIK, bo jak w spółce, to nie adwokat (adwokaci, wbrew serialowi PrawoAgaty, nie mogą być zatrudnieni na etacie; radcy prawni mogą). Tytuł nie wskazuje na prawnika "korporacyjnego"
5 mins
  -> Dzieki za informacje.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
młodszy prawnik d/s procesowych


Explanation:
tak jak w ogłoszeniu http://praca.dlastudenta.pl/oferta/Mlodszy_Prawnik_ds_proces...

Associate to na pewno nie partner ani nawet nie młodszy partner;

Urszula Overstreet
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 33
Grading comment
dziękuję za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  yastee: świetnie!
1 min

neutral  Polangmar: Dlaczego "młodszy", skoro nie ma "junior"? http://tinyurl.com/7bqqge6 W kwestii ortograficznej: po co "poprawiać" prawidłowo zapisany skrót "ds."? http://so.pwn.pl/lista.php?begin=ds
6 hrs
  -> moim zdaniem "associate "wskazuje na "młodszy" ze względu na status, ale nie upieram się; w kwestii ortograficznej - dziękuję za korektę.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search