duly executed transfer

Polish translation: należycie wykonany dokument przeniesienia (własności na kupująceg)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:duly executed transfer
Polish translation:należycie wykonany dokument przeniesienia (własności na kupująceg)
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

20:36 Jul 27, 2020
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: duly executed transfer
1.2. duly executed transfer in triplicate in favour of the Purchaser with respect to the Property with the pass port size photographs of the Vendor affixed thereon and certified to be the true likeness of the Vendor (the “Transfer”);

Jeden z dokumentów, jaki trzeba okazać do umowy sprzedaży działki
makawa
należycie wykonany dokument przeniesienia (własności na kupująceg)
Explanation:
The Purchaser may assign the benefits of this agreement to any other persons on or before the completion date in the event that such assignment is made, the transfer of the Property</b > will be made to such appointed nominee of the Purchaser.
https://bushlineproperties.co.ke/how-to-buy-a-plot-in-kenya/

przejście własności na kupującego transfer of property to the buyer
https://www.proz.com/personal-glossaries/entry/1668701-przej...


Przeniesienie własności – sytuacja, w której utracie własności rzeczy przez jedną osobę towarzyszy równoczesne jej nabycie przez inną osobę.
Do przeniesienia własności dochodzi zazwyczaj na skutek umowy zawartej przez dotychczasowego właściciela rzeczy z późniejszym jej nabywcą. Tytułem przykładu wymienić można następujące umowy, które prowadzą do przeniesienia własności:
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2należycie wykonany dokument przeniesienia (własności na kupująceg)
Frank Szmulowicz, Ph. D.
4należycie dokonany przelew (bankowy)
Kamila Ołtarzewska


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
należycie dokonany przelew (bankowy)


Explanation:
Słownik Jaślanów, str. 260 (we właściwym trybie - nie pasuje do kontekstu wg. mnie)

Kamila Ołtarzewska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  mike23: Tak, ale w tym kontekście nie chodzi o przelew bankowy tylko o przeniesienie własności
2 days 21 hrs
  -> nie zajarzyłam w ten sposób

58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
należycie wykonany dokument przeniesienia (własności na kupująceg)


Explanation:
The Purchaser may assign the benefits of this agreement to any other persons on or before the completion date in the event that such assignment is made, the transfer of the Property</b > will be made to such appointed nominee of the Purchaser.
https://bushlineproperties.co.ke/how-to-buy-a-plot-in-kenya/

przejście własności na kupującego transfer of property to the buyer
https://www.proz.com/personal-glossaries/entry/1668701-przej...


Przeniesienie własności – sytuacja, w której utracie własności rzeczy przez jedną osobę towarzyszy równoczesne jej nabycie przez inną osobę.
Do przeniesienia własności dochodzi zazwyczaj na skutek umowy zawartej przez dotychczasowego właściciela rzeczy z późniejszym jej nabywcą. Tytułem przykładu wymienić można następujące umowy, które prowadzą do przeniesienia własności:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TranslateWithMe: dokument przeniesienia własności
8 hrs
  -> Dziękuję TranslateWithMe.

agree  mike23: odpowiednio sporządzony dokument/akt przeniesienia własności
2 days 20 hrs
  -> Dziękuję pięknie Michale.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search