compensation potential

Polish translation: podstawa do uzyskania/otrzymania należności

09:37 May 6, 2020
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: compensation potential
This purchase order shall be considered as compensation potential and shall as such be counted for against the seller's nation.
HelenaWu
Polish translation:podstawa do uzyskania/otrzymania należności
Explanation:
This purchase order shall be considered as compensation potential
Niniejsze zamówienie stanowić będzie podstawę do uzyskania/otrzymania należności

Tak przypuszczam

Myślałem jeszcze o "podstawie dochodzenia należności", ale to chyba zbyt mocno powiedziane w przypadku wyrazu "potential"

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2020-05-07 06:38:00 GMT)
--------------------------------------------------

Mamy 'potential', co można ewentualnie oddać uzupełniając termin tak:

- podstawa do możliwości uzyskania/otrzymania/dochodzenia należności
Selected response from:

mike23
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3podstawa do wypłaty wynagrodzenia
TranslateWithMe
3rekompensata (z tytułu poniesionych) kosztów
Kamila Ołtarzewska
2podstawa do uzyskania/otrzymania należności
mike23


Discussion entries: 4





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podstawa do wypłaty wynagrodzenia


Explanation:
może tak?

TranslateWithMe
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 131

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rekompensata (z tytułu poniesionych) kosztów


Explanation:
wolne tłumaczenie częste w sieci www

Example sentence(s):
  • obiektywnie uzasadnionej rekompensaty z tytułu potencjalnych kosztów bezpośrednio związanych z przedterminową spłatą kredytu.
  • and objectively justified compensation for potential costs directly linked to early repayment of the credit.

    https://context.reverso.net/translation/english-polish/compensation+potential?utm_source=reversoweb&utm_medium=contextresults&utm_campaign=r
Kamila Ołtarzewska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
podstawa do uzyskania/otrzymania należności


Explanation:
This purchase order shall be considered as compensation potential
Niniejsze zamówienie stanowić będzie podstawę do uzyskania/otrzymania należności

Tak przypuszczam

Myślałem jeszcze o "podstawie dochodzenia należności", ale to chyba zbyt mocno powiedziane w przypadku wyrazu "potential"

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2020-05-07 06:38:00 GMT)
--------------------------------------------------

Mamy 'potential', co można ewentualnie oddać uzupełniając termin tak:

- podstawa do możliwości uzyskania/otrzymania/dochodzenia należności

mike23
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1127




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search