voyage contract

Polish translation: marynarska umowa o pracę zawarta na czas podróży morskiej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:voyage contract
Polish translation:marynarska umowa o pracę zawarta na czas podróży morskiej
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

21:47 Feb 10, 2020
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / kontrakt marynarza
English term or phrase: voyage contract
nie bardzo wiem jak przetłumaczyć ten tytuł. Jest to oczywiście umowa marynarza na 2 miesiące rejsu, ale nie mogę znaleźć polskiego odpowiednika. Czy umowa rejsu, kontrakt marynarza, kontrakt na rejs??? Może ktoś się na tym zna?
MonisiaG
Poland
marynarska umowa o pracę zawarta na czas podróży morskiej
Explanation:
Za kilkanaście dni, 9 listopada wejdzie w życia ustawa o pracy na morzu. Wprowadza ona szczególny typ umowy o pracę, jakim jest marynarska umowa o pracę.

Wprowadza ona szczególny typ umowy o pracę, jakim jest marynarska umowa o pracę.

Nawet rodzaje takiej umowy są inne – poza umową na czas określony i na czas nieokreślony, znajdziesz też umowę na czas podróży morskiej.
https://prawodlapracodawcy.pl/morska-umowa-o-prace/
cccccccccccccccccc

umowa została zawarta na czas trwania podróży morskiej - miejsce zakończenia podróży morskiej i czas od momentu przybycia statku do portu do zejścia
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/praca-na-m...
cccccccc

umowy o pracę na statku na czas określonej podróży morskiej zwanej

cccccc
Marynarska umowa o pracę zawarta na czas podróży morskiej
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU2015000156...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2marynarska umowa o pracę zawarta na czas podróży morskiej
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3umowa na (określony) rejs
geopiet


Discussion entries: 3





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
umowa na (określony) rejs


Explanation:

https://www.yumpu.com/xx/document/read/42519054/aciagnij-nr-...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 256

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
marynarska umowa o pracę zawarta na czas podróży morskiej


Explanation:
Za kilkanaście dni, 9 listopada wejdzie w życia ustawa o pracy na morzu. Wprowadza ona szczególny typ umowy o pracę, jakim jest marynarska umowa o pracę.

Wprowadza ona szczególny typ umowy o pracę, jakim jest marynarska umowa o pracę.

Nawet rodzaje takiej umowy są inne – poza umową na czas określony i na czas nieokreślony, znajdziesz też umowę na czas podróży morskiej.
https://prawodlapracodawcy.pl/morska-umowa-o-prace/
cccccccccccccccccc

umowa została zawarta na czas trwania podróży morskiej - miejsce zakończenia podróży morskiej i czas od momentu przybycia statku do portu do zejścia
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/praca-na-m...
cccccccc

umowy o pracę na statku na czas określonej podróży morskiej zwanej

cccccc
Marynarska umowa o pracę zawarta na czas podróży morskiej
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU2015000156...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1106
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Juszkiewicz-Corblin
11 hrs
  -> Dziękuję Hanno.

agree  Leszek Pietrucha: taki termin jest zgodny z ustawą o pracy na morzu
13 hrs
  -> Dziękuję Leszku.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search