successfully challenged

Polish translation: skutecznie podważone

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:successfully challenged
Polish translation:skutecznie podważone
Entered by: Aleksandra Hetmańczyk

09:33 Jul 24, 2011
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / umowa licencyjna
English term or phrase: successfully challenged
Umowa licencyjna, w której firma XX udziela firmie YY do stosowania swojej marki w odniesieniu do półproduktów wytwarzanych przez YY:

"The Certifier does not guarantee that the Certified Producer will not be successfully challenged by a third party claimng a better right to the brand xxx (with regard to certain countries)."

Wiem o co chodzi, ale nie mam pomysłu jak to zgrabnie ująć...
KaHa
skutecznie podważone
Explanation:
Np. tutaj (z linka poniżej):
"Trybunał podkreślił, że z uwagi na pewność prawa i dobrą administrację konieczne jest zapewnienie, by nie były rejestrowane znaki towarowe, których używanie może zostać skutecznie podważone przed sądem."


--------------------------------------------------
Note added at   23 godz. (2011-07-25 08:59:31 GMT)
--------------------------------------------------

Inne przykłady: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=pl&lng1=pl,...

http://eur-lex.europa.eu/Result.do?arg0=skutecznie podważone...
Selected response from:

Aleksandra Hetmańczyk
Poland
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4skutecznie podważone
Aleksandra Hetmańczyk
4nie zostaną uznane roszczenia strony trzeciej
Adrian Liszewski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nie zostaną uznane roszczenia strony trzeciej


Explanation:
moja propozycja. "Firma nie gwarantuje, że nie zostaną uznane roszczenia strony trzeciej...".

Adrian Liszewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 47

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skutecznie podważone


Explanation:
Np. tutaj (z linka poniżej):
"Trybunał podkreślił, że z uwagi na pewność prawa i dobrą administrację konieczne jest zapewnienie, by nie były rejestrowane znaki towarowe, których używanie może zostać skutecznie podważone przed sądem."


--------------------------------------------------
Note added at   23 godz. (2011-07-25 08:59:31 GMT)
--------------------------------------------------

Inne przykłady: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=pl&lng1=pl,...

http://eur-lex.europa.eu/Result.do?arg0=skutecznie podważone...


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=pl&ihmlang=...
Aleksandra Hetmańczyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 18
Grading comment
dziękuję!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search