https://wiki.proz.com/kudoz/english-to-polish/it-information-technology/6276157-chatter-group-feed.html

chatter group feed

Polish translation: komunikat grupy dyskusyjnej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chatter group feed
Polish translation:komunikat grupy dyskusyjnej
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

13:37 Feb 13, 2017
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: chatter group feed
Sformułowanie z Excela ( :-) - brak szerszego kontekstu, więc zamieszczam fragmenty z netu.


How to create a chatter group feed report?
Michal Chmielewski
Poland
komunikat grupy dyskusyjnej
Explanation:
Proponuję przyjętą polską nazwę.

cccccccccccccc
Grupa dyskusyjna – ogólna nazwa wszelkich form dyskusji internetowej przypominających wymianę korespondencji, a nie rozmowy w czasie rzeczywistym. Grupy dyskusyjne przyjmują formę list dyskusyjnych pozwalających na automatyczną wymianę e-maili, grup Usenetowych, grup występujących w Fidonecie i forów dyskusyjnych dostępnych przez bramki WWW.

Grupy dyskusyjne ze względu na dostępność można podzielić na:

zamknięte – tzn. być dostępne tylko dla wybranej grupy osób (np: grupy przeznaczone dla pracowników jednej firmy),

https://pl.wikipedia.org/wiki/Grupa_dyskusyjna

cccccc
Create public, private, and unlisted Chatter groups to collaborate with your teams and work together on projects. Available in: both Salesforce Classic and Lightning Experience. Available in: Group, Enterprise, Professional, Performance, Unlimited, Contact Manager, and Developer Editions.
https://help.salesforce.com/articleView?id=collab_group_crea...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję bardzo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2zródło danych / dane z grupy dyskusyjnej
Jacek Kloskowski
2komunikat grupy dyskusyjnej
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
komunikat grupy dyskusyjnej


Explanation:
Proponuję przyjętą polską nazwę.

cccccccccccccc
Grupa dyskusyjna – ogólna nazwa wszelkich form dyskusji internetowej przypominających wymianę korespondencji, a nie rozmowy w czasie rzeczywistym. Grupy dyskusyjne przyjmują formę list dyskusyjnych pozwalających na automatyczną wymianę e-maili, grup Usenetowych, grup występujących w Fidonecie i forów dyskusyjnych dostępnych przez bramki WWW.

Grupy dyskusyjne ze względu na dostępność można podzielić na:

zamknięte – tzn. być dostępne tylko dla wybranej grupy osób (np: grupy przeznaczone dla pracowników jednej firmy),

https://pl.wikipedia.org/wiki/Grupa_dyskusyjna

cccccc
Create public, private, and unlisted Chatter groups to collaborate with your teams and work together on projects. Available in: both Salesforce Classic and Lightning Experience. Available in: Group, Enterprise, Professional, Performance, Unlimited, Contact Manager, and Developer Editions.
https://help.salesforce.com/articleView?id=collab_group_crea...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 591
Grading comment
Dziękuję bardzo.

18 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zródło danych / dane z grupy dyskusyjnej


Explanation:
IMO

Jacek Kloskowski
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 47




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: