waist air purification

Polish translation: oczyszczania powietrza wylotowego/procesowego

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:waste air purification
Polish translation:oczyszczania powietrza wylotowego/procesowego
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

09:20 May 18, 2015
English to Polish translations [PRO]
Energy / Power Generation / CHP - combined heat and power technology
English term or phrase: waist air purification
Jako jeden z punktów opisujących zakres działalności firmy - "waist air purification".
Elzbieta Reiner
Poland
oczyszczania powietrza wylotowego/procesowego
Explanation:
Firma KREISEL konstruuje i produkuje przemysłowe systemy filtracji do oczyszczania powietrza wylotowego
http://www.kreisel.eu/pl/technika-odpylania.html
ccccccccccccccccccccccccccccccccc
Oczyszczanie powietrza wylotowego obrabiarek, powlekarek oraz linii przetwórstwa spożywczego.
http://www.cleantechpolska.eu/
ccccccccccccccccccccccccccccc
VSS-Umwelttechnik GmbH w Troisdorfie (Niemcy) zajmuje się od ponad 10 lat indywidualnymi rozwiązaniami do oczyszczania powietrza wylotowego z ...
http://www.vss-ut.de/skrubery.html

ccccccccccccccccccccc
przedmiot zamówienia: system do oczyszczania powietrza procesowego w procesie suszenia biologicznego odpadów z wykorzystaniem biofiltra
http://www.ekomaxjaslo.com.pl/

Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3oczyszczania powietrza wylotowego/procesowego
Frank Szmulowicz, Ph. D.
4 +1oczyszczanie/uzdatnianie powietrza
petrolhead
3oczyszczanie powietrza odlotowego
George BuLah (X)


Discussion entries: 10





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oczyszczanie/uzdatnianie powietrza


Explanation:
WASTE AIR

Brak kontekstu uniemożliwia udzielenie bardziej precyzyjnej odpowiedzi

petrolhead
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 49

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: "Waste" is right
50 mins

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
oczyszczania powietrza wylotowego/procesowego


Explanation:
Firma KREISEL konstruuje i produkuje przemysłowe systemy filtracji do oczyszczania powietrza wylotowego
http://www.kreisel.eu/pl/technika-odpylania.html
ccccccccccccccccccccccccccccccccc
Oczyszczanie powietrza wylotowego obrabiarek, powlekarek oraz linii przetwórstwa spożywczego.
http://www.cleantechpolska.eu/
ccccccccccccccccccccccccccccc
VSS-Umwelttechnik GmbH w Troisdorfie (Niemcy) zajmuje się od ponad 10 lat indywidualnymi rozwiązaniami do oczyszczania powietrza wylotowego z ...
http://www.vss-ut.de/skrubery.html

ccccccccccccccccccccc
przedmiot zamówienia: system do oczyszczania powietrza procesowego w procesie suszenia biologicznego odpadów z wykorzystaniem biofiltra
http://www.ekomaxjaslo.com.pl/



Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 423

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: powietrze po procesie, więc raczej tylko oczyszczanie, nie uzdatnianie.
7 mins
  -> Dziękuję Andrzeju.

agree  mike23
8 mins
  -> Dziękuję Michale.

agree  Jacek Konopka
23 hrs
  -> Dziękuję Jacku.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oczyszczanie powietrza odlotowego


Explanation:
opcja w tak słabym kontekście

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2015-05-18 16:24:52 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.pl/search?q="oczyszczanie powietrza odlot...

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2015-05-18 16:28:36 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiście, idąc tropem "waste" -- 'waste gases' = gazy odlotowe, zatem - analogia -- 'waste air' = powietrze odlotowe ... imho :)

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2015-05-18 16:30:24 GMT)
--------------------------------------------------

przykład patentu niemieckiego:
http://worldwide.espacenet.com/publicationDetails/biblio?CC=...

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2015-05-18 16:33:08 GMT)
--------------------------------------------------

więcej patentów:
http://worldwide.espacenet.com/searchResults?submitted=true&...

George BuLah (X)
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search