pressure relief duct

Polish translation: kanał wydmuchowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pressure relief duct
Polish translation:kanał wydmuchowy
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

10:59 Feb 15, 2015
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: pressure relief duct
j/w
bourriquet
Poland
kanał wydmuchowy
Explanation:
Proposition. A channel associated with switchgear.

ccccccccccccc
Sposób odprowadzania gazów:

Nowa konstrukcja zapewnia również wybór sposobu odprowadzenia produktów spalania łuku:
dolny (w kierunku kanału kablowego). Ten wariant wymaga zapewnienia odpowiedniej przestrzeni pod rozdzielnicą w kanale kablowym.
górny (przy wykorzystaniu dodatkowego kanału wydmuchowego)
Kanał wydmuchowy zainstalowany na górze rozdzielnicy zapewnia wyprowadzenie gazów w dowolną stronę. Minimalna wymagana wysokość pomieszczenia zaledwie 2150 mm.
http://www.urzadzeniadlaenergetyki.pl/index.php?option=com_c...

cccccccccccccccccccccccc

Wyposażenie dodatkowe
– zintegrowany wskaźnik obecności
napięcia lub gniazdo pomiarowe dla
wskaźnika przenośnego
kanał wydmuchowy
– kanał kabli sterowniczych
– szyna uziemiająca
http://www.gislebork.pl/pliki/rozdzielnice_sn_w_izolacji_pow...
cccccccccccccccccccc

górny (przy wykorzystaniu dodatkowych kanałów wydmuchowych)
http://www.alo.home.pl/pub/FTP-SE/03 Aparaty SN/Rozdzielnice...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2015-02-15 16:11:41 GMT)
--------------------------------------------------

Rys. Kanał wydmuchowy
http://www.moeller.pl/DesktopDefault.aspx?PageID=976
cccccccccccccccccccccc
Z zainstalowanym standardowym kanałem wydmuchowym.
http://www05.abb.com/global/scot/scot235.nsf/veritydisplay/3...$file/unigear%20zs1_leaflet_3446pl420-w1-pl.pdf
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

E Standardowy zbiorczy kanał wydmuchowy
http://www05.abb.com/global/scot/scot235.nsf/veritydisplay/3...$file/unigear%20zs1_leaflet_3446pl420-w1-pl.pdf
ccccccccccccc

. Szafa posiada w górnej części otwór kanału wydmuchowego zamknięty klapami.
http://zpue.pl/rozdzielnica-sn/rxd/budowa-rozdzielnicy.html
cccccccccccccccccccccccccccc

górnej części osłony tylnej obudowy gwarantujące błyskawiczne otwarcie kanału wydmuchowego i ...
http://www.elbudowa.com.pl/oferta_produkty/produkty/idp:98.h...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1kanał wydmuchowy
Frank Szmulowicz, Ph. D.
4kanał rozprężny
Arrakis
3kanał redukcji ciśnienia
mike23


Discussion entries: 6





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kanał wydmuchowy


Explanation:
Proposition. A channel associated with switchgear.

ccccccccccccc
Sposób odprowadzania gazów:

Nowa konstrukcja zapewnia również wybór sposobu odprowadzenia produktów spalania łuku:
dolny (w kierunku kanału kablowego). Ten wariant wymaga zapewnienia odpowiedniej przestrzeni pod rozdzielnicą w kanale kablowym.
górny (przy wykorzystaniu dodatkowego kanału wydmuchowego)
Kanał wydmuchowy zainstalowany na górze rozdzielnicy zapewnia wyprowadzenie gazów w dowolną stronę. Minimalna wymagana wysokość pomieszczenia zaledwie 2150 mm.
http://www.urzadzeniadlaenergetyki.pl/index.php?option=com_c...

cccccccccccccccccccccccc

Wyposażenie dodatkowe
– zintegrowany wskaźnik obecności
napięcia lub gniazdo pomiarowe dla
wskaźnika przenośnego
kanał wydmuchowy
– kanał kabli sterowniczych
– szyna uziemiająca
http://www.gislebork.pl/pliki/rozdzielnice_sn_w_izolacji_pow...
cccccccccccccccccccc

górny (przy wykorzystaniu dodatkowych kanałów wydmuchowych)
http://www.alo.home.pl/pub/FTP-SE/03 Aparaty SN/Rozdzielnice...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2015-02-15 16:11:41 GMT)
--------------------------------------------------

Rys. Kanał wydmuchowy
http://www.moeller.pl/DesktopDefault.aspx?PageID=976
cccccccccccccccccccccc
Z zainstalowanym standardowym kanałem wydmuchowym.
http://www05.abb.com/global/scot/scot235.nsf/veritydisplay/3...$file/unigear%20zs1_leaflet_3446pl420-w1-pl.pdf
cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

E Standardowy zbiorczy kanał wydmuchowy
http://www05.abb.com/global/scot/scot235.nsf/veritydisplay/3...$file/unigear%20zs1_leaflet_3446pl420-w1-pl.pdf
ccccccccccccc

. Szafa posiada w górnej części otwór kanału wydmuchowego zamknięty klapami.
http://zpue.pl/rozdzielnica-sn/rxd/budowa-rozdzielnicy.html
cccccccccccccccccccccccccccc

górnej części osłony tylnej obudowy gwarantujące błyskawiczne otwarcie kanału wydmuchowego i ...
http://www.elbudowa.com.pl/oferta_produkty/produkty/idp:98.h...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 423

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: w kontekście wyłączników mocy jak najbardziej
2 hrs
  -> Bardzo dziękuję Crannmer.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kanał rozprężny


Explanation:
IMHO

Arrakis
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kanał redukcji ciśnienia


Explanation:
kanał redukcji ciśnienia
---

Rozdzielnica w izolacji powietrznej
[...]
Rozdzielnica musi być wykonana w hermetycznej obudowie metalowej o klasie odporności na łuk wewnętrzny IAC AFL dla rozdzielnic przyściennych oraz IAC AFLR dla rozdzielnic wolnostojących wg. PN-EN 62271-200: 2007. Każdy przedział o odporności ogniowej posiada redukcję ciśnienia z wykorzystaniem klapy bezpieczeństwa skierowanej ku gorze lub jeżeli jest to wymagane poprzez oddzielny kanał redukcji ciśnienia
http://goo.gl/C2t5Xy

--------------------------------------------------
Note added at 1 day14 hrs (2015-02-17 00:59:57 GMT)
--------------------------------------------------

Inna opcja: przewód nadmiarowy

Gazy wytwarzane w wyniku wewnętrznego zwarcia łukowego są schładzane i mogą być odprowadzane przewodem nadmiarowym znajdującym się z tyłu.
...
(*) niepotrzebne z przewodem nadmiarowym
http://www.ormazabal.com/sites/default/files/ormazabal/produ...

The gas generated as a result of an internal arc is cooled down and
can be channelled through a relief duct located on the rear side.
...
* Not required with pressure relief duct
http://www.megatronfederal.com/files/products/downloads/cpg0...


mike23
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search