Charger conversion efficiency

Polish translation: sprawność ładowarki

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Charger conversion efficiency
Polish translation:sprawność ładowarki
Entered by: Marek Gasiorowski

04:24 May 23, 2012
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / ładowanie akumulatorów
English term or phrase: Charger conversion efficiency
bez kontekstu, chodzi o parametr ładowarki akumulatorów
Marek Gasiorowski
sprawność ładowarki
Explanation:
czyli iloraz: moc przekazywana do akumulatora przez moc pobieraną z sieci zasilającej. Ten parametr interesuje użytkownika.


Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sprawność ładowarki
Andrzej Mierzejewski
4Efektywność konwersji
Khanda


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
charger conversion efficiency
Efektywność konwersji


Explanation:
Skoro to ładowarka, to prawdopodobnie chodzi o efektywność konwersji prądu przemiennego na stały.

(ew. parametr efektywności łącznej - sprawność konwersji prostownika + sprawność ładowania, czyli straty na konwersji i na ładowaniu, ale tego bez kontekstu nie da się stwierdzić).

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-05-23 05:41:25 GMT)
--------------------------------------------------

skrót myślowy - powinno być:
(ew. parametr efektywności łącznej - sprawność konwersji prostownika + sprawność ładowania, czyli parametr uwzględniający straty na konwersji i na ładowaniu, ale tego bez kontekstu nie da się stwierdzić).



Khanda
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
charger conversion efficiency
sprawność ładowarki


Explanation:
czyli iloraz: moc przekazywana do akumulatora przez moc pobieraną z sieci zasilającej. Ten parametr interesuje użytkownika.




Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 133

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
9 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search