into known resistors

Polish translation: rezystory o znanych wartościach

21:14 Nov 9, 2010
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Sprzęt medyczny
English term or phrase: into known resistors
perform output verification by driving two predetermined output current-drive levels into known resistors.

chodzi o weryfikacje prądu emitowanego przez generator zasilający sprzęt elektrochirurgiczny
Michal Berski
Poland
Polish translation:rezystory o znanych wartościach
Explanation:
known resistors = rezystory o znanych wartościach
Zdanie jest napisane jakoś dziwnie (z którego kraju jest autor?).
Całość należy - IMO - rozumieć w taki sposób, że każde z dwóch wyjść generatora zwierasz do masy rezystorem o znanej wartości i sprawdzasz, czy prądy z tych wyjść są nie mniejsze niż określone w danych technicznych.

--------------------------------------------------
Note added at   17 min (2010-11-09 21:32:00 GMT)
--------------------------------------------------

OK, jedno wyjście, dwa poziomy napięć, stąd dwa rezystory i dwa prądy. W danych technicznych powinieneś mieć dokładne informacje.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rezystory o znanych wartościach
Andrzej Mierzejewski
3do oporników o znanych parametrach
Tomasz Poplawski


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
do oporników o znanych parametrach


Explanation:
tak rozumiem ten ewidentny skrót myślowy

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
known resistors
rezystory o znanych wartościach


Explanation:
known resistors = rezystory o znanych wartościach
Zdanie jest napisane jakoś dziwnie (z którego kraju jest autor?).
Całość należy - IMO - rozumieć w taki sposób, że każde z dwóch wyjść generatora zwierasz do masy rezystorem o znanej wartości i sprawdzasz, czy prądy z tych wyjść są nie mniejsze niż określone w danych technicznych.

--------------------------------------------------
Note added at   17 min (2010-11-09 21:32:00 GMT)
--------------------------------------------------

OK, jedno wyjście, dwa poziomy napięć, stąd dwa rezystory i dwa prądy. W danych technicznych powinieneś mieć dokładne informacje.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 133
Grading comment
Dziękuję
Notes to answerer
Asker: Urządzenie jest hameryckie, więc zakladam, że autor też, choć może dopiero w pierwszym pokoleniu. Z tym, że tutaj chyna nie dwa wyjścia, a jedno, przy różnych poziomach prądu





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search