Main S/N

Polish translation: numer seryjny jednostki głównej

13:55 Jul 4, 2020
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Kalibracja miernika oprogramowania
English term or phrase: Main S/N
Dokument kalibracji miernika, jak w linku (str 2)
https://www.startlan.pl/sites/default/files/product/files/st...
Fran K
Polish translation:numer seryjny jednostki głównej
Explanation:
Main S/N: 2063051 - numer seryjny jednostki głównej
Remote S/N: 2063044 - numer seryjny jednostki zdalnej
---

• jednostka główna Testera Okablowania DTX-LT z akumulatorem litowo-jonowym

• jednostka zdalna DTX-LT z akumulatorem litowo-jonowym

http://docplayer.pl/2894949-Serii-dtx-instrukcja-obslugi-tes... - page 5

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2020-07-04 14:26:32 GMT)
--------------------------------------------------

DTX 1800
- jednostka główna DTX 1800
- jednostka zdalna DTX 1800

DTX 1200
- jednostka główna DTX 1200
- jednostka zdalna DTX 1200


https://alantec.pl/file/rent/manual/fluke-dtx-1800.pdf - page 3

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2020-07-04 14:28:37 GMT)
--------------------------------------------------

1. Przedmiotem Umowy jest oddanie Najemcy do używania sprzętu:

- miernik firmy FLUKE DTX 1800.

Numer seryjny jednostki głównej: 9336039
Numer seryjny jednostki zdalnej: 9336040
Numery seryjne adapterów DTX-CHA001 : A9336169, A9336171
Numery seryjne złącz pomiarowych DTX-PLA002: MBLFNEC, MBLFNG9

http://elektrogl.com/data/documents/Umowa_najmu_miernika_Flu...
Selected response from:

geopiet
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1numer seryjny jednostki głównej
geopiet
3Numer Seryjny (N/S) Głównego Adaptera
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 1





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Numer Seryjny (N/S) Głównego Adaptera


Explanation:
S/N serial number

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 691
Notes to answerer
Asker: Dziękuję.


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
main s/n
numer seryjny jednostki głównej


Explanation:
Main S/N: 2063051 - numer seryjny jednostki głównej
Remote S/N: 2063044 - numer seryjny jednostki zdalnej
---

• jednostka główna Testera Okablowania DTX-LT z akumulatorem litowo-jonowym

• jednostka zdalna DTX-LT z akumulatorem litowo-jonowym

http://docplayer.pl/2894949-Serii-dtx-instrukcja-obslugi-tes... - page 5

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2020-07-04 14:26:32 GMT)
--------------------------------------------------

DTX 1800
- jednostka główna DTX 1800
- jednostka zdalna DTX 1800

DTX 1200
- jednostka główna DTX 1200
- jednostka zdalna DTX 1200


https://alantec.pl/file/rent/manual/fluke-dtx-1800.pdf - page 3

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2020-07-04 14:28:37 GMT)
--------------------------------------------------

1. Przedmiotem Umowy jest oddanie Najemcy do używania sprzętu:

- miernik firmy FLUKE DTX 1800.

Numer seryjny jednostki głównej: 9336039
Numer seryjny jednostki zdalnej: 9336040
Numery seryjne adapterów DTX-CHA001 : A9336169, A9336171
Numery seryjne złącz pomiarowych DTX-PLA002: MBLFNEC, MBLFNG9

http://elektrogl.com/data/documents/Umowa_najmu_miernika_Flu...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 207
Notes to answerer
Asker: Dziękuję.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
2 hrs
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search