outbound bandwidth

Polish translation: przepustowość łącza w zakresie wysyłania danych

13:32 Apr 27, 2019
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: outbound bandwidth
Jeszcze z umowy licencji na grę komputerową, między firmami AAA i BBB:

,,End User Support

BBB shall provide commercially reasonable technical, customer and payment support to the End Users to assist in their use of the Licensed Product, including without limitation, BBB's maintaining a reasonable technical contact window, online customer services, sufficient outbound bandwidth and circuits for operating business under this Agreement and game servers required for on-line game operation.’’
Grzegorz Mysiński
Poland
Polish translation:przepustowość łącza w zakresie wysyłania danych
Explanation:
Mowa o przepustowości łącza w zakresie wysyłania danych w odróżnieniu od „inbound”, które dotyczy pobierania.

Można też się spotkać z określeniem przepustowość łącza dla ruchu wychodzącego i analogicznie przychodzącego, ale to „dla” mi się tam nie podoba.

W interfejsie konfiguracyjnym routera przejdź do sekcji Bandwidth, następnie Control Settings. Zaznacz Enable Bandwidth i wybierz opcję ADSL (dla routera podłączonego do linii telefonicznej) lub Other dla pozostałych połączeń. W polach poniżej wpisz teoretyczną przepustowość łącza dla ruchu wychodzącego i przychodzącego (w naszym przykładzie zakładamy 1 oraz 10 Mb/s). Kliknij Save.

https://www.pcformat.pl/Wykorzystaj-siec,a,3162,strona,5

Outbound Bandwidth is consumed when the server sends assets to the visitor (e.g. a response to a request for a style.css file from a client).

https://www.keycdn.com/support/identify-bandwidth-usage
Selected response from:

Mariusz Jagodziński
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5przepustowość łącza w zakresie wysyłania danych
Mariusz Jagodziński
4przepustowość wysyłania / wychodząca (łącza)
Jacek Kloskowski


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
przepustowość łącza w zakresie wysyłania danych


Explanation:
Mowa o przepustowości łącza w zakresie wysyłania danych w odróżnieniu od „inbound”, które dotyczy pobierania.

Można też się spotkać z określeniem przepustowość łącza dla ruchu wychodzącego i analogicznie przychodzącego, ale to „dla” mi się tam nie podoba.

W interfejsie konfiguracyjnym routera przejdź do sekcji Bandwidth, następnie Control Settings. Zaznacz Enable Bandwidth i wybierz opcję ADSL (dla routera podłączonego do linii telefonicznej) lub Other dla pozostałych połączeń. W polach poniżej wpisz teoretyczną przepustowość łącza dla ruchu wychodzącego i przychodzącego (w naszym przykładzie zakładamy 1 oraz 10 Mb/s). Kliknij Save.

https://www.pcformat.pl/Wykorzystaj-siec,a,3162,strona,5

Outbound Bandwidth is consumed when the server sends assets to the visitor (e.g. a response to a request for a style.css file from a client).

https://www.keycdn.com/support/identify-bandwidth-usage

Mariusz Jagodziński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przepustowość wysyłania / wychodząca (łącza)


Explanation:
W polu Inbound Bandwidth wpisz przepustowość pobierania łącza.
W polu Outbound Bandwidth wpisz prędkość przepustowość wysyłania łącza.

https://draytek.pl/przyklady/zarzadzanie-pasmem-qos/#przykla...

SIEĆ

Przepustowość przychodząca 160Mbps
Przepustowość wychodząca 80Mbps

Jacek Kloskowski
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 112




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search