calling box

Polish translation: terminal telekomunikacyjny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:calling box
Polish translation:terminal telekomunikacyjny
Entered by: swiecand

12:08 Jan 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: calling box
element na schemacie wejść/wyjść urządzenia przemysłowego (do produkcji elementów z tworzyw sztucznych)
Wojtas L
terminal telekomunikacyjny
Explanation:
Po ludzku to zakończenie sieci telekomunikacyjnej w jakiejś formie, W ogólności może oznaczać jakieś urządzenie przyłączeniowe lub pośredniczące między twoją maszyną a linią telefoniczną. Określenie raczej potoczne niż techniczne. Ponieważ widzę też drugą możliwość daję też drugą odpowiedź.
Selected response from:

swiecand
Poland
Grading comment
thanks
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4skrzynka z przyciskami instalacji przyzywowej
Marian Krzymiński
3urządzenie przywoławcze
swiecand
3terminal telekomunikacyjny
swiecand


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
terminal telekomunikacyjny


Explanation:
Po ludzku to zakończenie sieci telekomunikacyjnej w jakiejś formie, W ogólności może oznaczać jakieś urządzenie przyłączeniowe lub pośredniczące między twoją maszyną a linią telefoniczną. Określenie raczej potoczne niż techniczne. Ponieważ widzę też drugą możliwość daję też drugą odpowiedź.


    Reference: http://www.wifi-forum.com/wf/showthread.php?t=59714
    Reference: http://pardonmeforasking.blogspot.com/2007/12/caution-bent-c...
swiecand
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
thanks

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
urządzenie przywoławcze


Explanation:
Przy czym chyba wymyśliłem ten termin i windziarze mogą mieć mi za złe. To więcej niż wyłącznik a w skrajnym przypadku jakiś zespół kontrolny jak np. panel z guzikami i wyświetlaczem do przywołania windy. Miało by sens gdyby maszyneria miała coś ruchomego co można by przywołać

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-01-06 14:34:52 GMT)
--------------------------------------------------

lub może bardziej ogólnie: zdalne urządzenie kontrolne. Tyle że to ma bardziej precyzyjny odnośnik angielski.


    Reference: http://gzahl.en.ecplaza.net/50.asp
swiecand
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skrzynka z przyciskami instalacji przyzywowej


Explanation:
Linki z informacjami jeden ang. drugi pol.


    Reference: http://www.alibaba.com/showroom/Call_Box.html
    Reference: http://zo.kielce.uw.gov.pl/dokum/remont_serwerowni_2007/remo...
Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 463




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search