further education

Polish translation: ksztalcenie uzupelniajace

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:further education
Polish translation:ksztalcenie uzupelniajace
Entered by: Ewa Dabrowska

15:10 Aug 20, 2005
English to Polish translations [Non-PRO]
Education / Pedagogy / civic
English term or phrase: further education
further and higher (degree quallifications and above) education, over the age of 16, is provided by College.
Ksztalcenie ustawiczne?
Ewa Dabrowska
United Kingdom
ksztalcenie uzupelniajace
Explanation:
choc PWN podaje doskonalenie zawodowe

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2005-08-20 15:33:05 GMT)
--------------------------------------------------

Colleges of Further Education (FE ) oferują kształcenie od poziomu GCSE aż do studiów dyplomowych. Większość studentów korzysta jednak w instytucjach FE z szerokiego wachlarza kursów zawodowych oraz specjalistycznych, w celu zdobycia lub podniesienia zdobytych już wcześniej kwalifikacji. Na tych kursach studenci przyuczają się do konkretnego zawodu.

FE obejmuje m.in. sixth Form Colleges, Technical Colleges, Community Colleges oraz Colleges of Art, Technology.
Selected response from:

Dominika Schoenborn
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Collage of Further Education
JustynaSuszczyk
4ksztalcenie uzupelniajace
Dominika Schoenborn
4kształcenie pomaturalne / doskonalenie zawodowe
bartek


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kształcenie pomaturalne / doskonalenie zawodowe


Explanation:
kontynuacja nauki w tej czy innej formie
Kosciuszko i PWN

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 149

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Agnieszka Hayward: hmmm, a co bys w takim razie zrobila z "doksztalcaniem"?
4 hrs
  -> tez bym dala - wszystko zalezy przeciez od tego do czego haslo ma sluzyc

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ksztalcenie uzupelniajace


Explanation:
choc PWN podaje doskonalenie zawodowe

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2005-08-20 15:33:05 GMT)
--------------------------------------------------

Colleges of Further Education (FE ) oferują kształcenie od poziomu GCSE aż do studiów dyplomowych. Większość studentów korzysta jednak w instytucjach FE z szerokiego wachlarza kursów zawodowych oraz specjalistycznych, w celu zdobycia lub podniesienia zdobytych już wcześniej kwalifikacji. Na tych kursach studenci przyuczają się do konkretnego zawodu.

FE obejmuje m.in. sixth Form Colleges, Technical Colleges, Community Colleges oraz Colleges of Art, Technology.

Dominika Schoenborn
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje

4162 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Further education
Collage of Further Education


Explanation:
studium pozamaturalne

JustynaSuszczyk
United Kingdom




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search