pan (w kontekscie)

Polish translation: wgłębienie/zagłębienie

12:20 Oct 11, 2013
English to Polish translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: pan (w kontekscie)
jak sie nazywa ta oddzielna przestrzen, w ktorej umieszczone sa poszczegolne cienie w paletach zawierajacych kilka cieni do powiek na raz?

Zdanie w tlumaczonym tekscie brzmi:

EYE SHADOW QUAD
Four shades in individual pans sized according to shadow usage

Ponizej przyklad takiej palety.


http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img.zszywka.pl/1/0...
thirdwitch
Polish translation:wgłębienie/zagłębienie
Explanation:
To też nieśmiała propozycja... rzecz w tym, że mnie również wydaje się, że o wkładach w tym kontekście mówi się wtedy, gdy istnieje możliwość indywidualnego dokupienia/uzupełnienia każdego koloru z osobna, a nie wiem, czy tu takowa istnieje...
Selected response from:

Karolina Maria
Poland
Grading comment
Dziekuje :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3wkład
Martyna Kupska
3 +2przegródka
Mariusz Duchiński
3wgłębienie/zagłębienie
Karolina Maria
2kostka / kosteczka
whole grain
1otwór (na wkłady)
geopiet


Discussion entries: 5





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kostka / kosteczka


Explanation:
nieśmiała propozycja


    Reference: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=14944
    Reference: http://all-about-elle.blogspot.com/2012/08/kosteczki-z-body-...
whole grain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
wkład


Explanation:
jeśli poszukać w internecie 'dokupywania' cieni do zestawu to mowa właśnie o wkładach

Example sentence(s):
  • Cztery odcienie w osobnych/oddzielnych wkładach
Martyna Kupska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George BuLah (X): A no racja! Miseczka to z innego asortymentu :) [chłopy to się nigdy nie nauczą... :) ]
22 mins

agree  Karolina Cichocka
3 days 2 hrs

agree  Jacek Konopka
377 days

36 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
otwór (na wkłady)


Explanation:
otwory na cienie do oczu ...?

-----------

Kasetka waży bardzo niewiele. Nawet 3 x pro5 wypełnione cieniami są lżejsze niż większa, a pusta paleta. Plus w podróży, minus w codziennym użytkowaniu, bo jest stosunkowo delikatna.

Kolejną pozytywną cechą jest rozmiar otworów na wkłady, które są nieco większe niż cienie, więc łatwo idzie je wyciągnąć chociażby nożykiem. - http://skleping-mode-on.blogspot.com/2013/06/palety-inglot-c...

------------

Z kolei wkładki z otworami do palet freedom mają otwory na co najwyżej 6 cieni. - http://olga50505.blogspot.com/2013/05/moje-cienie-inglot.htm...

----------



geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
przegródka


Explanation:
przegródka na wkład ?

Mariusz Duchiński
Poland
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jadwiga Wos: Tez mi sie tak wydaje; wklad brzmi troche "osobno" tak sam.
4 hrs
  -> dziękuję

agree  Bubz: przegródka w kasetce (puste kasetki roznych rozmiarow wypelniamy wkladami cieni tworzac w ten sposob palety/ paletki)
9 hrs
  -> dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wgłębienie/zagłębienie


Explanation:
To też nieśmiała propozycja... rzecz w tym, że mnie również wydaje się, że o wkładach w tym kontekście mówi się wtedy, gdy istnieje możliwość indywidualnego dokupienia/uzupełnienia każdego koloru z osobna, a nie wiem, czy tu takowa istnieje...


Example sentence(s):
  • Cztery (od)cienie w osobnych/oddzielnych wgłębieniach... (???)
Karolina Maria
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziekuje :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search