sculpted dirt

Polish translation: teren ukształtowany/urzeźbiony

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sculpted dirt
Polish translation:teren ukształtowany/urzeźbiony
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

19:24 Aug 24, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: sculpted dirt
Berms or sculpted dirt may be used to provide elevation and may be part of an accessible route to composite play structures.
Barbara S21
Poland
teren ukształtowany/urzeźbiony
Explanation:
Formy ukształtowania terenu
Formy ukształtowania terenu dzielą się na:

wypukłe, takie jak: grzęda, grzbiet, grań, pagórek, wzgórze, góra, żebro, filar; turnia, piarg
wklęsłe, takie jak: dolina, kotlina, cyrk lodowcowy, żleb, depresja, holweg;
płaskie, takie jak: równina, rówień, płaśń
https://pl.wikipedia.org/wiki/Formy_ukształtowania_terenu

cccccc
Rzeźba terenu

Rzeźba powierzchni ziemi (terenu) (także relief (powierzchni terenu), morfologia terenu[1]) – ukształtowanie powierzchni Ziemi powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych, takich jak erozja, akumulacja rzeczna czy lodowcowa oraz wpływ wiatru, ewentualnie też działalność człowieka.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rzeźba_terenu
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2teren ukształtowany/urzeźbiony
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2uformowana ziemia
Paweł Janiszewski


Discussion entries: 1





  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
uformowana ziemia


Explanation:
Drogę dostępu można zapewnić przez odpowiednie uformowanie ziemi lub utworzenie wału (berm).

Paweł Janiszewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 104

16 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
teren ukształtowany/urzeźbiony


Explanation:
Formy ukształtowania terenu
Formy ukształtowania terenu dzielą się na:

wypukłe, takie jak: grzęda, grzbiet, grań, pagórek, wzgórze, góra, żebro, filar; turnia, piarg
wklęsłe, takie jak: dolina, kotlina, cyrk lodowcowy, żleb, depresja, holweg;
płaskie, takie jak: równina, rówień, płaśń
https://pl.wikipedia.org/wiki/Formy_ukształtowania_terenu

cccccc
Rzeźba terenu

Rzeźba powierzchni ziemi (terenu) (także relief (powierzchni terenu), morfologia terenu[1]) – ukształtowanie powierzchni Ziemi powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych, takich jak erozja, akumulacja rzeczna czy lodowcowa oraz wpływ wiatru, ewentualnie też działalność człowieka.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rzeźba_terenu

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 935
Grading comment
Dziękuję :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search