toe clearance

Polish translation: prześwit nad podłogą

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:toe clearance
Polish translation:prześwit nad podłogą
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

09:37 Aug 22, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: toe clearance
In standard stalls, the front partition and at least one side partition shall provide a toe clearance of at least 9 in (230 mm) above the floor. If the depth of the stall is greater than 60 in (1525 mm), then the toe clearance is not required.
Barbara S21
Poland
prześwit nad podłogą
Explanation:
It is a piece of furniture.

cccccccccc
Przebieralnie przyścienne budowane są w postaci jednej lub szeregu kabin o wymiarach i układzie podanym w zamówieniu.wysokość całkowita 2010mm
prześwit nad podłogą 170mm
głębokość min. 1000mm
http://www.alsanit.pl/pl/oferta/przebieralnie_i_przymierzaln...
cccccccccccccccccccccc
VITRUM
Kabiny wykonane z profili oraz elementów łączeniowych z aluminium anodowanego
Panele wykonane z 10 mm szkła bezpiecznego emaliowanego jednostronnie odpornego na zadrapania
Krawędzie ścian działowych mocowane do glazury klamrami
Wszystkie elementy podwójnie klejone i łączone mechanicznie
Wysokość standardowa 2010 mm włączając 150 mm prześwit nad podłogą.
http://www.fluidcs.com.pl/Lazienki_ogolnodostepne/VITRUM.htm...

ccccccccccccc

Prześwit nad podłogą umożliwia m.in. załadunek ręcznym wózkiem podnośnikowym lub wózkiem widłowym.
https://jestbezpiecznie.eu/pl/c/Wanny-wychwytowe/267/3/full
ccccccccccccccc

Sporej wielkości prześwit nad podłogą umożliwia wygodne sprzątanie powierzchni pod łóżkiem.

https://skandica.pl/produkty/lozka-drewniane/lozko-maxi--st-...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękuję :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3prześwit nad podłogą
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3prześwit nad ziemią / odległość od ziemi
Paweł Janiszewski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prześwit nad ziemią / odległość od ziemi


Explanation:
Chodzi o odległość między dolną krawędzią kabiny/przegrody a podłożem. Taki, że gdy dochodzimy do ścianki, mieszczą się w nim stopy (stąd "toe").

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2019-08-22 10:51:29 GMT)
--------------------------------------------------

"306.2 Toe Clearance.

306.2.1 General. Space under an element between the finish floor or ground and 9 inches (230 mm) above the finish floor or ground shall be considered toe clearance and shall comply with 306.2."

https://www.ada-compliance.com/ada-compliance/306-knee-and-t...

Paweł Janiszewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 104

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prześwit nad podłogą


Explanation:
It is a piece of furniture.

cccccccccc
Przebieralnie przyścienne budowane są w postaci jednej lub szeregu kabin o wymiarach i układzie podanym w zamówieniu.wysokość całkowita 2010mm
prześwit nad podłogą 170mm
głębokość min. 1000mm
http://www.alsanit.pl/pl/oferta/przebieralnie_i_przymierzaln...
cccccccccccccccccccccc
VITRUM
Kabiny wykonane z profili oraz elementów łączeniowych z aluminium anodowanego
Panele wykonane z 10 mm szkła bezpiecznego emaliowanego jednostronnie odpornego na zadrapania
Krawędzie ścian działowych mocowane do glazury klamrami
Wszystkie elementy podwójnie klejone i łączone mechanicznie
Wysokość standardowa 2010 mm włączając 150 mm prześwit nad podłogą.
http://www.fluidcs.com.pl/Lazienki_ogolnodostepne/VITRUM.htm...

ccccccccccccc

Prześwit nad podłogą umożliwia m.in. załadunek ręcznym wózkiem podnośnikowym lub wózkiem widłowym.
https://jestbezpiecznie.eu/pl/c/Wanny-wychwytowe/267/3/full
ccccccccccccccc

Sporej wielkości prześwit nad podłogą umożliwia wygodne sprzątanie powierzchni pod łóżkiem.

https://skandica.pl/produkty/lozka-drewniane/lozko-maxi--st-...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 935
Grading comment
Dziękuję :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search