overlaying supprts

Polish translation: elementy zabezpieczające / zabezpieczenia górne

13:07 May 27, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: overlaying supprts
Termin użyty w instrukcji montażu podestu roboczego. Pojawia się w zdaniu: Prepare the overlying supports by attaching the cable anchorage, mounting the shock absorbers and having the cable-fastening bolts with safety split-pins at the ready. Now you can lower the cables by feeding the tips through the drill holes.
karolinakk
Poland
Polish translation:elementy zabezpieczające / zabezpieczenia górne
Explanation:
Rusztowanie typu Blitz składa się z:

- elementów podstawowych nośnych (podstawka śrubowa, rama, pomost, stężenia przekątne i stężenia podłużne)
- elementów zabezpieczających (poręcze , krawężniki i zabezpieczenia górne)
- elementów kotwiących (zaczep kotwiący Blitz i złącze krzyżowe)

http://www.wynajemrusztowan-waw.pl/index.php/oferta/layher-b...

-------

Selected response from:

geopiet


Summary of answers provided
2elementy zabezpieczające / zabezpieczenia górne
geopiet
1podpory górne
Paweł Janiszewski


Discussion entries: 1





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
elementy zabezpieczające / zabezpieczenia górne


Explanation:
Rusztowanie typu Blitz składa się z:

- elementów podstawowych nośnych (podstawka śrubowa, rama, pomost, stężenia przekątne i stężenia podłużne)
- elementów zabezpieczających (poręcze , krawężniki i zabezpieczenia górne)
- elementów kotwiących (zaczep kotwiący Blitz i złącze krzyżowe)

http://www.wynajemrusztowan-waw.pl/index.php/oferta/layher-b...

-------



geopiet
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 405
Notes to answerer
Asker: Dziękuję


22 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
podpory górne


Explanation:
Propozycja.

Paweł Janiszewski
Poland
Does not meet criteria
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 104
Notes to answerer
Asker: Dziekuję





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search