Signature Edition PCs

Polish translation: Edycja Sygnowana komputerów klasy PC

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Signature Edition PCs
Polish translation:Edycja Sygnowana komputerów klasy PC
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

02:44 Jan 10, 2015
English to Polish translations [Non-PRO]
Computers: Software / IT
English term or phrase: Signature Edition PCs
The Microsoft Online Store sells "Signature Edition" PCs, which are laptops, tablets and other computers with a specific configuration of software installed: http://www.microsoftstore.com/store/msca/en_CA/cat/categoryI...

Proszę o pomoc..
Diana Kokoszka
United States
Edycja Sygnowana komputerów klasy PC
Explanation:
Propozycja.
Similar:
Gran Turismo 5 Signature Edition (Edycja Sygnowana)
http://www.pslive.pl/p/gran-turismo-5-signature-edition-edyc...

UA prezentuje sygnowaną edycję LA-610 z lampami NOS i ... Firma Universal Audio zaprezentowała LA-610 Signature Edition, sygnowaną...
http://www.infomusic.pl/naglosnienie/artykul/16064,wnamm08-l...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3komputery wyposażone wyłącznie w czystą instalację systemu operacyjnego [np. Windows]
George BuLah (X)
3Edycja Sygnowana komputerów klasy PC
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
signature edition pcs
Edycja Sygnowana komputerów klasy PC


Explanation:
Propozycja.
Similar:
Gran Turismo 5 Signature Edition (Edycja Sygnowana)
http://www.pslive.pl/p/gran-turismo-5-signature-edition-edyc...

UA prezentuje sygnowaną edycję LA-610 z lampami NOS i ... Firma Universal Audio zaprezentowała LA-610 Signature Edition, sygnowaną...
http://www.infomusic.pl/naglosnienie/artykul/16064,wnamm08-l...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 95

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
signature edition pcs
komputery wyposażone wyłącznie w czystą instalację systemu operacyjnego [np. Windows]


Explanation:
propozycja oddania funkcji takiego sprzętu, żeby było jasne, o co chodzi;
dodam - zaletą na wejściu każdej takiej maszyny jest szybkość działania w porównaniu do sprzętu obarczonego mnogością innych instalacji, ale to jest jasna sprawa;

możliwa opcja:
komputery wyposażone wyłącznie w czystą/bazową instalację systemu operacyjnego [np. Windows]

uwagi do odpowiedzi:
- "Windows" użyto wyłącznie z powodu załączonego w kontekście linku
- tekst źródłowy autora - prezentowany w kontekście ma - imo - wadę -- albo PC-ety albo tablety :) -- stąd - pomijam w odpowiedzi użycie "PC", co można w każdej chwili sobie dodać - biorąc pod uwagę kwalifikację -- komputery jak IBM vs. inne (np. Mac, Sun etc.);
jeśli jednak jest potrzeba zawarcia "PC" - uważam, że termin użyty przez MacroJanusa - klasa PC jest idealny

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2015-01-10 09:55:34 GMT)
--------------------------------------------------

przypomniało mi się, że w okolicznościach upgrade'u systemu - tzw. "czystą instalację" nazywamy także - instalacją niestandardową

George BuLah (X)
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search