supportable

Polish translation: z zapewnionym wsparciem

08:27 Jun 10, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: supportable
W podręczniku o zasadach bezpieczeństwa informatycznego w firmie umieszczono taki postulat/cel:

Objective
1. Computer hardware is maintainable and supportable.

2. Application and database software is maintainable and supportable.

Jak widać, ,,supportable’’ jest zastosowane w odniesieniu do sprzętu jak i oprogramowania.

Jak najzgrabniej ująć to ,,supportable’’?

Coś np. z tego źródła: http://tinyurl.com/6mh45u ??
Grzegorz Mysiński
Poland
Polish translation:z zapewnionym wsparciem
Explanation:
jakoś po tej linii (w zależności od pożądanego sensu zdania)
Zapewnienie wsparcia dla sprzętu komputerowowego / oprogramowania
ew. Wybór sprzętu komputerowego z zapewnionym wsparciem (z gwarancją wsparcia - trochę overtranslated, ale do tego to się sprowadza w sumie)
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dzięki za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2z zapewnionym wsparciem
Marek Daroszewski (MrMarDar)
3 +1obsługiwany
Monika Kasińska


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
z zapewnionym wsparciem


Explanation:
jakoś po tej linii (w zależności od pożądanego sensu zdania)
Zapewnienie wsparcia dla sprzętu komputerowowego / oprogramowania
ew. Wybór sprzętu komputerowego z zapewnionym wsparciem (z gwarancją wsparcia - trochę overtranslated, ale do tego to się sprowadza w sumie)


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 82
Grading comment
dzięki za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sierotnik: wspierane
50 mins
  -> dzięki

agree  KMC GLOBAL
3 hrs
  -> dzięki

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
obsługiwany


Explanation:
wydaje mi się, że po prostu o to chodzi - ewentualnie "obsługiwalny"

Monika Kasińska
Poland
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: wymaga obsługi
10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search