remedial massage

Polish translation: masaż leczniczy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:remedial massage
Polish translation:masaż leczniczy
Entered by: bajbus

12:30 Jan 22, 2020
English to Polish translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: remedial massage
I znowu prosze Was o wsparcie :)
Nazwa kursu: "Sport and remedial massage"
Jak nazwać taki masaż ? Sportowy i regeneracyjny???
bajbus
masaż leczniczy
Explanation:
Masaż leczniczy

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2020-01-22 15:57:51 GMT)
--------------------------------------------------

Masaż leczniczy / Remedial Massage
http://www.kpswjg.pl/public/ckfinder/userfiles/files/557_02_...

Co ciekawe, na sporo specjalistycznych kursów przyjmuje się przede wszystkim massage therapist, therapeutic massage technician lub też masseurs with remedial massage diploma. Znaczy to tyle co terapeutów masażystów, techników masażystów lub masazystów po dodatkowym ekwiwalentowym egzaminie z masażu leczniczego.
http://forum.e-masaz.pl/viewtopic.php?t=3253

Therapeutic massage - masaż leczniczy
Medical and clinical massage - masaż medyczny i kliniczny
Remedial massage - także leczniczy ale też w znaczeniu zaradczy, ochronny!
http://forum.e-masaz.pl/viewtopic.php?t=665

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2020-01-22 16:05:39 GMT)
--------------------------------------------------

Institute of Sport and Remedial Massage
Instytut Sportu i Masażu Leczniczego
http://www.leksykonmasazu.pl/warto-wiedziec/zagraniczne-orga...
Selected response from:

mike23
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc. Mój klient skłaniał się nawet by taki masaż nazwać rehabilitacyjny
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3masaż naprawczy
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2masaż leczniczy
mike23


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
masaż naprawczy


Explanation:
Cottingham Parks oferuje również szeroki zakres dodatkowych korzyści, w tym 12.00-12.30 Tajska esencja. Zabieg antystresowy, drenujący i oczyszczający, któremu towarzyszą okłady
oraz masaż naprawczy aromatycznymi stemplami ziołowymi.12.00-12.30 Tajska esencja. Zabieg antystresowy, drenujący i oczyszczający,
https://czelej.com.pl/images/program konfer MS 2008.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2020-01-22 12:54:03 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.itinari.com/pl/location/cottingham-parks-golf-an...

c
Masaż terapeutyczny: Kręgarz może wykonać masaż naprawczy, aby złagodzić napięcie mięśni. Terapia punktowa: Twój kręgarz zidentyfikuje konkretny
https://pl.elpasobackclinic.com/zaburzenia-związane-z-chirop...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 194

11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
masaż leczniczy


Explanation:
Masaż leczniczy

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2020-01-22 15:57:51 GMT)
--------------------------------------------------

Masaż leczniczy / Remedial Massage
http://www.kpswjg.pl/public/ckfinder/userfiles/files/557_02_...

Co ciekawe, na sporo specjalistycznych kursów przyjmuje się przede wszystkim massage therapist, therapeutic massage technician lub też masseurs with remedial massage diploma. Znaczy to tyle co terapeutów masażystów, techników masażystów lub masazystów po dodatkowym ekwiwalentowym egzaminie z masażu leczniczego.
http://forum.e-masaz.pl/viewtopic.php?t=3253

Therapeutic massage - masaż leczniczy
Medical and clinical massage - masaż medyczny i kliniczny
Remedial massage - także leczniczy ale też w znaczeniu zaradczy, ochronny!
http://forum.e-masaz.pl/viewtopic.php?t=665

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2020-01-22 16:05:39 GMT)
--------------------------------------------------

Institute of Sport and Remedial Massage
Instytut Sportu i Masażu Leczniczego
http://www.leksykonmasazu.pl/warto-wiedziec/zagraniczne-orga...

mike23
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 104
Grading comment
Dziękuję za pomoc. Mój klient skłaniał się nawet by taki masaż nazwać rehabilitacyjny




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search